کد خبر : 1873410 | 11 اسفند 1401 ساعت 11:52 | 61.8K بازدید | 34 دیدگاه

سیتی کوتاه نمی‌آید: 80 میلیون برای هدف اول بارسا

هدف اصلی بارسلونا در تابستان سال آینده جذب برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی، است اما منچسترسیتی به راحتی حاضر به فروش او نیست.

سیتی کوتاه نمی‌آید: 80 میلیون برای هدف اول بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا آماده است تا مذاکراتش برای خرید بازیکنان جدید در تابستان آینده را هر چه زودتر آغاز کند و سیلوا هدف اصلی این تیم به حساب می‌آید. 
ژاوی علاقه زیادی به کار با این بازیکن دارد و از مدیران بارسا خواسته تا تمرکز اصلی‌شان را روی جذب او قرار دهند اما به نظر می‌رسد که مشکلاتی سر راه انتقال او به نوکمپ وجود داشته باشد. 
روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده که مدیران سیتی حاضر نیستند این ستاره تیم‌شان را با مبلغی کمتر از 80 میلیون یورو به فروش برسانند و پرداخت این مبلغ برای مدیران بارسا احتمالا خیلی آسان نخواهد بود. 

1801047


آنها سال گذشته نیز برای خرید بازیکنان مدنظر ژاوی مجبور به استفاده از اهرم مالی و فروش بخشی از حق پخش سال‌های آینده و سهام شرکت بارسا استودیو شدند و ادامه این روند برای آنها دردسرساز خواهد بود. 
بارسا قصد دارد تمام تلاشش را برای جذب این بازیکن به کار بگیرد اما می‌داند که کاری دشوار در پیش دارد، هرچند گفته می‌شود سیلوا هم به ترک سیتی علاقمند است و این موضوع ممکن است به آسان‌تر شدن روند این انتقال کمک کند.
 

دیدگاه‌ها