کد خبر : 1873437 | 11 اسفند 1401 ساعت 14:25 | 35.2K بازدید | 12 دیدگاه

هافبک‌های آینده تیم ملی را بشناسید (عکس)

دو هافبک استقلالی و پرسپولیس تیم ملی جوانان نوید ظهور هافبک‌های دفاعی کاملی را به فوتبال ایران می‌دهند.

هافبک‌های آینده تیم ملی را بشناسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال جوانان ایران روز گذشته در نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف قطر رفت و این تیم را با یک گل از پیش رو برداشت.

این بازی که با نمایش امیدوارکننده هافبک‌های تیم همراه بود، فوتبال دوستان را به یاد دهه گذشته و بازی شاگردان علی دوستی مهر در مسابقات بین المللی انداخت که چند ستاره از آن نسل تیم ملی، هم اکنون در تیم ملی بزرگسالان بازی می کنند.

علیرضا ترابی، برترین بازیکن مسابقه دیروز تیم ملی برابر قطر، یکی از آن هافبک هایی است که با قامت 188 سانتی متری خود در میانه میدان، تداعی کننده بازی سعید عزت اللهی در مرکز زمین است. این هافبک تبریزی در باشگاه استقلال مشغول بازی است.

1807534

در کنار ترابی، علیرضا عنایت نیز از بازیکنان شاخص تیم ملی است که به عنوان هافبک‌های دفاعی تیم شناخته می‌شوند. ستاره 184 سانتی متری با اصالتی شمالی که در تیم جوانان پرسپولیس به عنوان کاپیتان بازی می‌کند.

هر دو بازیکن سرخابی 18 ساله هستند و بی تردید در صورت رعایت اصول حرفه ای در آینده نزدیک می‌توانند جای خود در تیم‌های بزرگسالان باشگاه خود و تیم ملی را نیز پیدا کنند.

1807535

زوج هافبک دفاعی تیم ملی که در بازی دیروز خیال آقاصمد را از فضای جلوی مدافعین راحت کرده بودند، حالا با عبور از قطر، تمام تمرکز خود را معطوف به بازی با استرالیا کرده و امیدوارند در آن مسابقه هم درخشان باشند.

دیدگاه‌ها