کد خبر : 1873463 | 11 اسفند 1401 ساعت 16:39 | 26K بازدید | 3 دیدگاه

شاگرد ممتازی که قلعه‌نویی را اذیت می‌کند! (عکس)

وینگر بوشهری استقلال برای دیدار برابر تیم قلعه‌نویی استارت زد.

شاگرد ممتازی که قلعه‌نویی را اذیت می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال استقلال تهران در روزی که با موقعیت‌های پرشمار گلزنی شایسته پیروزی برابر نساجی به نظر می‌رسید، در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد تا فاصله‌اش با صدر جدول در عدد سه باقی بماند.

تمرین روز بعد از مسابقه آبی‌ها با نظر ساپینتو تعطیل شد تا بازیکنان این تیم امروز با نهایت انرژی در جلسه تمرینی حاضر شوند و برای دیدار روز دوشنبه مقابل گل‌گهر سیرجان کار را آغاز کنند.

یکی از بازیکنان موثر استقلال در دیدار برابر نساجی بی‌تردید محمد محبی، ستاره بوشهری آبی‌ها بود که با نمایشی قابل‌قبول در طول بازی بارها فرصت گلزنی برای خود و سایر بازیکنان استقلال ایجاد کرد و کمی دقت بیشتر از سوی ارسلان مطهری و سجاد شهباززاده این بازیکن را در لیست پاسورهای هفته قرار می‌داد.

محبی که برابر نساجی در لیگ و سوپرکاپ هم بازی چشم‌نوازی ارائه داده بود، در حسرت تاثیرگذاری مستقیم روی گل در این بازی باقی ماند تا تمام انرژی و تمرکز خود را به بازی برابر تیم سرمربی سابق خود، گل‌گهر، معطوف کند.

1807577

محبی در دیدار دور رفت نیز برابر گل‌گهر سیرجان موفق به گلزنی شد و با عملکرد خوبش زمینه‌ساز برتری استقلال در سیرجان شد. حالا در شرایطی که آبی‌ها برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به صورت جدی به سه امتیاز این بازی احتیاج دارند، آمادگی بالای محبی می‌تواند آنها را از خلق موقعیت کافی برای گلزنی برابر دروازه سیرجانی‌ها بی‌نیاز کند.

اتفاقی که در بازی‌های قبلی نیز در صورت برخورداری محبی از آمادگی کافی نمونه آن را دیده‌ایم و هواداران آبی‌ها به درخشش این بازیکن برابر گل‌گهر، حسابی چشم دوخته‌اند.

دیدگاه‌ها