کد خبر : 1873465 | 11 اسفند 1401 ساعت 16:46 | 10K بازدید | 4 دیدگاه

حزباوی: برای رسیدن به جام جهانی هر کاری می‌کنیم

آرز‌وی بزرگ مدافع فولاد بعد از گلزنی در جام ملت‌های آسیا

کاپیتان تیم جوانان ایران می‌گوید برای رسیدن به جام جهانی هر کاری که از دستشان بربیاید، انجام می‌دهند.

آرز‌وی بزرگ مدافع فولاد بعد از گلزنی در جام ملت‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه" محمدامین حزباوی، کاپیتان جوانان ایران و مدافع وسط فولاد خوزستان، درمورد به ثمر رساندن تک گل پیروزی‌بخش تیم ایران مقابل قطر در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: همانگونه که از قبل گفته بودم، بازی خیلی سختی بود. هرچند قطر هم تیم خیلی خوبی بود اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم‌.

وی در ادامه گفت: همه بچه‌ها و کادرفنی زحمت کشیدند تا توانستیم در این بازی سخت برنده شویم، اما دیدار با قطر را فراموش می‌کنیم و به استقبال بازی با استرالیا می‌رویم‌.

کاپیتان تیم جوانان درخصوص عملکرد خط دفاعی ایران مقابل قطر گفت: عملکرد دفاعی فقط شامل مدافعان نمی‌شود و شامل همه بازیکنان از مهاجم بگیرید که در آن سمت زمین دفاع می‌کند تا دروازه‌بان می‌شود. دفاع تیمی خوبی داریم و گل نخوردن ما به خاطر همین موضوع است.

حزباوی درمورد بستن بازوبند کاپیتانی تیمِ جوانان گفت: آرزوی هر بازیکنی است که بازوبند کاپیتانی را ببندد. خیلی خوشحالم که این بازوبند دست من است، اما واقعا همه بازیکنان تیم جوانان بزرگ و لایق همه چیز هستند‌. به همه آن‌ها احترام می‌گذارم و همه بازیکنان کاپیتان تیم ملی هستند.

وی درمورد اهداف تیم جوانان گفت: هدف اول ما صعود به جام جهانی و در ادامه قهرمانی جام ملت‌هاست‌. برای رسیدن به این هدف‌ها تمام تلاش خود را می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد.

دیدگاه‌ها