کد خبر : 1873473 | 11 اسفند 1401 ساعت 17:25 | 24.4K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره دوباره در دسترس مورایس قرار گرفت (عکس)

مانوئل فرناندز پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، می‌تواند مقابل هوادار بازی کند.

ستاره دوباره در دسترس مورایس قرار گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از هفته دوم تا پنجم مانوئل فرناندز یکی از نفرات اصلی سپاهان بود و توانست در اولین حضور فیکس برای طلایی‌پوشان اصفهانی هم مقابل نساجی در هفته دوم با ضربه سر گلزنی کند، اما این هافبک خلاق و خوش‌تکنیک پرتغالی در دیدار برابر ذوب‌آهن مصدوم شد و اگرچه چند هفته بعد مقابل صنعت نفت آبادان بازی کرد، اما آسیبش تشدید شد و بار دیگر هفته‌ها از دسترس مورایس خارج شد.

1807593
آخرین حضور فرناندز در لیگ برتر مصاف برابر فولاد خوزستان در اهواز بوده است.

فرناندز پس از جام جهانی رفته‌رفته شرایط حضور در ترکیب سپاهان را پیدا کرد و پس از اینکه در یکی-دو مسابقه به عنوان یار جانشین وارد زمین شد، در دیدار برابر گل‌گهر از ابتدا به ترکیب اصلی رسید و عملکرد خوبی در پیروزی 4 بر 1 برابر این تیم داشت. این بازیکن اما در مصاف بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان که مورایس با غیبت 4 بازیکن اصلی خود هم مواجه بود، در دقیقه 30 مصدوم شد و جای خود را به کاتاتائو داد.
در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر آلومینیوم مورایس چند ثانیه‌ای درباره فرناندز صحبت کرد و گفت که این هافبک پرتغالی در دیدار برابر هوادار می‌تواند بار دیگر برای سپاهان بازی کند.

1807594

البته در این مسابقه بعید به نظر می‌رسد فرناندز از ابتدا به میدان برود، اما با توجه به عکس‌هایی که از آخرین تمرین سپاهانی‌ها منتشر شده، حداقل برای دقایقی در هفته بیست و دوم فرصت بازی پیدا خواهد کرد.
عکس: یاسر جمالی

دیدگاه‌ها