کد خبر : 1873593 | 12 اسفند 1401 ساعت 15:04 | 71.3K بازدید | 60 دیدگاه

تراکتور برای شکست پرسپولیس انرژی گرفت (عکس)

هواداران تراکتور با حضور پرشور در تمرین امروز، به تیم محبوبشان برای بازی حساس با پرسپولیس انرژی دادند.

تراکتور برای شکست پرسپولیس انرژی گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باتوجه به درخواست هواداران، تمرین امروز تیم تراکتور با حضور تماشاگران برگزار شد تا باتوجه به برگزاری بدون تماشاگر بازی پرسپولیس، تی‌تی‌ها فرصت حمایت از تیمشان را داشته باشند.

هواداران تراکتور نیز از ساعت 12 وارد ورزشگاه شدند و حدود 4 سکوی ورزشگاه بنیان دیزل را پر کردند و از همان ابتدا به شدت تیم محبوب خود را مورد حمایت و تشویق قرار دادند.

حوالی ساعت 12:40 با حضور پاکو خمس در زمین تمرینی، طرفداران به شدت او را مورد تشویق قرار دادند. همچنین در همین لحظات بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند و هر یک جداگانه به سوی سکوها رفتند و به شعار هواداران پاسخ دادند.

صفا هادی که به لیدر شعار معروف «بیر ایکی اوچ» تبدیل شده، در این تمرین هم نقش خود را ایفا کرد و برای دقایقی با هواداران مشغول بود.

این در حالی است که بعد از گرم کردن، پاکو خمس تیمش را به زمین تمرینی شماره 2 منتقل کرد و از هواداران خواست تا سکوها را ترک کنند، اما پرشورها که علاقه‌مند به تماشای تمرین بودند، به سمت دیگر زمین رفتند تا تمرین را از نزدیک تماشا کنند.

با این حال در نهایت با ورود مسئولان حراست ورزشگاه هواداران کم کم متفرق شدند و خمس نیز برنامه‌های مخفیانه خود برای بازی پرسپولیس را پشت سر گذاشت.

1807842
1807843
1807844

عکس از رضا اصولی

دیدگاه‌ها