کد خبر : 1873604 | 12 اسفند 1401 ساعت 15:38 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین وضعیت فوتبال زنان از زبان منظمی

برای انتخاب سرمربی تیم ملی منتظر روزهای آینده باشید!

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد به زودی تکلیف فوتبال و فوتسال بانوان مشخص خواهد شد.

برای انتخاب سرمربی تیم ملی منتظر روزهای آینده باشید!

به گزارش “ورزش سه”، مریم منظمی، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال که بعد از ده ماهی که کسی در این پست حضور نداشت به این سمت منصوب شد، به خبرنگار ما درباره پذیرش مسئولیت جدید گفت: من هم یک مسئولیت به عهده گرفتم، ان‌شاالله بتوانم از پس این مسئولیت بر بیایم و خدمتی را به دختران ایران‌ زمین بکنم. مخصوصا دخترانی که در این رشته بسیار می‌درخشند. امیدوارم کار‌های خوبی صورت بگیرد.

وی در مورد برنامه‌هایشان ادامه داد: در این مدت کارها روی زمین نمانده. همکاران من در حوزه فدراسیون خصوصا کمیته بانوان به جد می‌گویم کارها را با یک‌ تعهد خاص جلو بردند. در حال حاضر که در خدمت شما هستم دو تیم فوتبال ما یکی زیر ۲۰ سال که برای اعزام به بنگلادش آماده می‌شوند و همچنین تیم دیگر ما زیر ۱۷ سال است که برای شرکت در تورنمت کافا آماده می‌شود که امیدوارم بتوانند بهترین نتایج را به دست بیاورند. همچنین در حال بررسی تیم ملی بزرگسالمان هستیم که برای اردوهای مقدماتی که سرمربی پیشنهاد می‌دهد، برنامه‌ریزی کنیم. این‌ها برنامه‌های در دست اقدام است و سال آینده هم به امید خدا اعزام تیم بزرگسال را جهت شرکت در مسابقات دارید و همچنین یک کلاس آموزشی را برای نخستین بار برای بانوان مربی فوتسال قرار است برگزار شود.

ویدئو: 274053

منظمی اضافه کرد: من مطمئن هستم با حضور افراد متعهد، متخصص و‌ با تجربه که مطمئن باشید هرکدام از بانوان در حوزه فوتبال و‌ فوتسال برنامه‌ای‌ داشته باشد در کنار ما خواهد بود که یک تیم کاری قوی را تشکیل بدهیم و بتوانیم یک‌ برنامه‌ریزی منسجم را در حوزه بانوان داشته باشیم.

منظمی در خصوص تمام شدن قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان افزود: مطمئن باشید جز‌و برنامه‌های اولویت‌دار ما خواهد بود.

او همچنین در مورد بلاتکلیفی سرمربی فوتسال بانوان افزود: در حقیقت این دو  ‌برنامه هم در حوزه بزرگسال و هم فوتسال بانوان در اولویت ما است که ان‌شاالله در روزهای آینده به شکل شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ‌در پایان در مورد اینکه امکان تغییر در کادر فنی فوتبال و فوتسال وجود دارد یا خیر افزود: منتظر خبرهای روزهای آینده باشید.

دیدگاه‌ها