کد خبر : 1873708 | 13 اسفند 1401 ساعت 09:10 | 26.1K بازدید | 5 دیدگاه

مهرداد و حتی کنعانی مدعی آقای گلی!

دو ایرانی در تعقیب میشل اولونگا

نام دو بازیکن ایرانی از تیم‌های السیلیه و الاهلی در جمع برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر به چشم می‌خورد.

دو ایرانی در تعقیب میشل اولونگا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته پانزدهم فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که السیلیه در حضور مهرداد محمدی و علی‌رغم نمایش درخشان این مهاجم ایرانی با نتیجه چهار بر صفر مقابل تیم مدعی السد شکست خورد و الاهلی نیز با بهره‌مندی از محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده و بازی خوب این دو مدافع ایرانی یک امتیاز از الغرافه گرفت و در جایگاه هفتم ایستاد.

در حالی که الدحیل با یک بازی کمتر نسبت به العربی رده دومی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به این تیم صدرنشین رقابت‌های لیگ ستارگان قطر است، میشل اولونگا ستاره این تیم نیز همانند تیمش در صدر جدول قرار دارد و بهترین گلزن این مسابقات تا این لحظه به شمار می‌رود.

میشل اولونگا که در ۱۴ مسابقه این فصل الدحیل حضور داشته، توانسته تاکنون ۱۱ گل به ثمر رساند تا با دو گل بیشتر نسبت به عمر السومه، ستاره سوی العربی در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، اما پایین‌تر از این دو مهاجم سرشناس، نام دو بازیکن ایرانی هم در این جمع دیده می‌شود.

مهرداد محمدی که در ابتدای فصل لیگ ستارگان قطر دو بازی برای العربی انجام داد و یک گل به ثمر رساند، در هفت مسابقه با لباس السیلیه نیز توانسته نمایشی فراتر از تیم قعرنشین‌اش داشته باشد و پنج گل بزند تا در مجموع با ۶ گل زده در ۹ مسابقه این فصل، در جایگاه چهارم جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان باشد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، دیگر ستاره ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر نیز با وجود اینکه یک مدافع میانی در الاهلی است، اما توانسته در ۱۴ مسابقه این فصل برای تیمش ۵ گل به ثمر رساند تا یک پله پایین‌تر از محمدی در جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها بایستد و جایگاه جالبی در بین مهاجمان شاخص داشته باشد.

1808058

دیدگاه‌ها