کد خبر : 1893845 | 13 اسفند 1401 ساعت 19:47 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

گل‌گهر با قهرمانی به استقبال لیگ برتر رفت

تیم گل‌گهر سیرجان با اقتدار حریف قدرتمند خود را شکست داد تا عنوان قهرمانی سری A لیگ دسته یک مردان سال 1401 را به دست آورد.

گل‌گهر با قهرمانی به استقبال لیگ برتر رفت

به گزارش "ورزش سه"، سی‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران که از روز دوشنبه 21 شهریور ماه با حضور 22 تیم آغاز شده بود، عصر امروز با برگزاری دیدار نهایی به پایان رسید.

در فینال این مسابقات که دویست و سیزدهمین جدال این دوره از رقابت‌ها بود، تیم‌های چادر ملو اردکان و گل‌گهر سیرجان برای کسب جام سی‌ و یکم به مصاف هم رفتند و شاگردان محمدرضا دامغانی در تیم سیرجان با پیروزی سه بر صفر مقابل حریف، عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

تیم چادر ملو اردکان در سه ست متوالی این مسابقه و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 23 مغلوب حریف شد تا به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها اکتفا کند. اردکانی‌ها در این مسابقه تلاش مضاعفی برای شکست حریف داشتند اما در مجموع نتوانستند از سد محکم گل‌گهر عبور کنند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل، مصطفی کارخانه، مسئولان دو باشگاه گل‌گهر و چادر ملو و … از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.
با توجه به درخواست باشگاه‌های رازین پلیمر و دخانیات مبنی بر برگزار نشدن دیدار رده‌بندی و بررسی تمامی شرایط موجود و در راستای حمایت از باشگاه‌ها به ویژه حمایت از حضور بخش خصوصی، دیدار رده‌بندی این مسابقات برگزار نشد و سازمان لیگ عنوان سومی مشترک را برای هر دو تیم درنظر گرفت.

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و چادر ملو اردکان با حضور در فینال سری A لیگ دسته یک مردان سال 1401، سهمیه لیگ برتر مردان سال 1402 را نیز دریافت کرده بودند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در سال 2022 نایب قهرمان آسیا شد، با حمایت شمس و به منظور حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان 2023 در این مسابقات حضور یافت و در پایان مرحله مقدماتی با هفت برد و 24 امتیاز در جایگاه ششم گروه یک قرار گرفت و به مرحله پلی‌آف صعود نکرد.

دیدگاه‌ها