کد خبر : 1893897 | 14 اسفند 1401 ساعت 04:30 | 10K بازدید | 6 دیدگاه

فقط یک برد می‌خواهیم؛

میری: پنالتی مقابل پرسپولیس را جبران می‌کنم

مهاجم نفت مسجدسلیمان بابت پنالتی از دست رفته از هواداران عذرخواهی می‌کند.

میری: پنالتی مقابل پرسپولیس را جبران می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، پیمان میری درباره شکست اخیرشان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ما شروع خوبی داشتیم و در ابتدای بازی به پرسپولیس شوک وارد کردیم و یک پنالتی گرفتیم، اما متاسفانه تبدیل به گل نشد و بیرانوند جهت توپ را خیلی خوب تشخیص داد.

او در خصوص هدر دادن پنالتی در این مسابقه ابراز کرد: این دومین پنالتی من در طی این سال‌ها بود که خراب کردم و اولین باری بود که یک گلر پنالتی‌ام را گرفت و قبلا یکی را خارج از چارچوب زدم. اگر این پنالتی گل می‌شد، شرایطمان بهتر می‌شد، ولی به دلیل فشار و استرس این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است، اما ما هم نمایش خوبی داشتیم. امیدوارم در مقابل نساجی این نتیجه را جبران کنیم و با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: به نظرم این بازی به نوعی روز خوب مهاجمان پرسپولیس و روز بد تیم ما بود. متاسفانه ما در روزهایی که فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم، نتیجه را واگذار می‌کنیم و این موضوع خیلی به تیم ما لطمه می‌زند. واقعا تیم ما فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهد، شما می‌توانید نظر بازیکنان و مربیان سایر تیم‌ها را در مورد این موضوع بپرسید، اما به هر حال تا اینجای فصل در نتیجه گیری موفق نبوده‌ایم.

میری با ابراز امیدواری از کسب پیروزی مقابل نساجی اظهار کرد: امیدوارم این هفته بتوانیم در مقابل نساجی به پیروزی برسیم تا با کسب سه امتیاز روحیه تیم بالا برود و با جمع کردن امتیازات هشت هفته دیگر، در لیگ ماندگار شویم.

او درمورد برخوردش با بازیکن پرسپولیس عنوان کرد: در یک صحنه با حنانوف، مدافع تاجیک پرسپولیس، برخورد داشتم و به چهار سر رانم ضربه وارد شد و نتوانستم به بازی ادامه دهم. بعد از پایان بازی، تشخیص دکتر خون‌ریزی و کوفتگی در اثر ضربه شدید به عضلات ران بود و گفتند باید دو هفته استراحت کنم. قطعا به بازی مقابل نساجی  نمی‌رسم، اما امیدوارم در دیدار با گل‌گهر بتوانم تیمم را همراهی کنم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان نظرش را درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از داور بازی این دو تیم گفت: من به خاطر مصدومیت، وضعیت چندان مساعدی نداشتم و به طور کامل در جریان اتفاقات بازی نبودم، اما تا آن لحظه‌ای که در زمین حضور داشتم، آقای کوپال ناظمی خیلی خوب سوت می‌زد. حالا نمی‌دانم پرسپولیسی‌ها چرا معترض بودند و شکایت کردند.

میری در رابطه با وضعیت نفت مسجدسلیمان در جدول و  احتمال سقوط و یا بقای این تیم، ابراز کرد: ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و ان‌شالله آن اتفاق خوب برای تیم ما می‌افتد. ما به یک برد نیاز داریم که اگر آن را کسب کنیم، شرایط ما خیلی خوب می‌شود، روحیه بازیکنان بازسازی خواهد شد و در ادامه نتایج خیلی خوبی کسب می‌کنیم. ان‌شالله در مقابل نساجی این اتفاق را رقم بزنیم.

او اضافه کرد: از هوادارانمان بابت از دست دادن این پنالتی عذرخواهی می‌کنم و در ادامه فصل برای جبران این پنالتی، تلاش خواهم کرد. امیدوارم دوره نقاهتم‌ زودتر به پایان برسد تا بتوانم به تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها