کد خبر : 1893994 | 14 اسفند 1401 ساعت 15:00 | 33.1K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

عذرخواهی آنسو فاتی از ستاره بارسا در ال‌کلاسیکو

آنسو فاتی که در ال‌کلاسیکوی پنجشنبه گذشته ناخواسته مانع گلزنی فرانک کسیه شد، از ستاره ساحل عاجی عذرخواهی کرده است.

عذرخواهی آنسو فاتی از ستاره بارسا در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، فرانک کسیه زمینه‌ساز تک گل ال‌کلاسیکوی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری بود. او با یک فرار زیبا از تله آفساید گریخت و ضربه‌اش که توسط تیبو کورتوا برگشت داده شده بود، بعد از برخورد به ادر میلیتائو وارد دروازه رئال مادرید شد. این بازیکن اهل ساحل عاج در نیمه دوم و در دقیقه 71 یک بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت، اما این بار هم‌تیمی‌اش راه دروازه حریف را به روی او بست.

1807751
1807748

فران تورس با یک حرکت پا به توپ زیبا از سمت راست وارد محوطه جریمه حریف شد. پاس رو به بیرون این بازیکن در حالی که می‌رفت با بغل پای دقیق فرانک کسیه به گل دوم بارسا تبدیل شود پس از برخورد به آنسو فاتی به بیرون رفت. فاتی خود در نیمه دوم وارد زمین شده بود و ناخواسته مانع باز شدن دروازه رقیب شد. کسیه که باور نمی‌کرد فاتی مانع گلزنی او شده، با دو دست بر سر خود کوبید.

1828625
1807750

طبق ادعای موندودپورتیوو، فاتی که همان جا با حرکت دست از کسیه عذرخواهی کرد، یک بار دیگر در رختکن نیز از او پوزش خواست. موندو نوشته است که رابطه بین کسیه و فاتی بسیار دوستانه است و کسیه به فاتی مثل برادر کوچکش نگاه می‌کند. از همان روزهای اول انتقال کسیه به بارسا ارتباطی دوستانه بین آن‌ها شکل گرفت و ستاره ساحل عاجی همواره تجربیاتش را در اختیار مهاجم جوان گذاشته است.

دیدگاه‌ها