کد خبر : 1894052 | 14 اسفند 1401 ساعت 18:59 | 6.6K بازدید | 15 دیدگاه

رشفورد ستاره اصلی منچستریونایتد است

روی کین و گری نویل، دو اسطوره منچستریونایتد، در آستانه دیدار امشب تیمشان با لیورپول به ستایش مارکوس رشفورد پرداختند و او را مهمترین بازیکن این روزهای شیاطین سرخ دانستند.

رشفورد ستاره اصلی منچستریونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد در فصل‌های گذشته با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود و به همین علت انتقادهای زیادی از او مطرح می‌شد، اما این ستاره انگلیسی در این فصل عملکرد درخشانی داشته و حتی منتقدان سابقش را به ستایشگران فعلی تبدیل کرده است.

روی کین، اسطوره این باشگاه، با تحسین مارکوس رشفورد از او به عنوان بازیکن اصلی شیاطین سرخ یاد کرده اما می‌گوید تا قبل از فصل جاری شک داشته رشفورد شخصیتی به اندازه کافی قوی برای به دست گرفتن این مسئولیت را داشته باشد.

1828721

کین که در آستانه دیدار امشب یونایتد و لیورپول با شبکه اسکای صحبت می‌کرد گفت: "رشفورد این روزها فوق‌العاده است. من قبلا شک داشتم او شخصیت لازم برای رسیدن به چنین جایگاهی را داشته باشد ولی او مسئولیت را پذیرفت و موفق شد.

معتقدم مارکوس حالا از اینکه مسئولیت تیم را به عهده گرفته راضی است و دارد لذت می‌برد. او بهترین عملکرد فوتبالی عمرش را تجربه می‌کند، ذهنش آرام و شفاف است و حالا فقط روی فوتبال تمرکز دارد و اولویت دیگری ندارد. مارکوس حالا نتیجه اینها را هم می‌بیند".

1828722

گری نویل، دیگر اسطوره منچستریونایتد هم ضمن ستایش از رشفورد او را به محمد صلاح در لیورپول تشیبه کرد و گفت: "رشفورد در این فصل عالی بوده، بی‌نظیر. اما کاری را که او فقط امسال انجام داده صلاح سال‌ها انجام داد. مارکوس حالا باید به این شرایط عالی ادامه بدهد و برای یونایتد جام‌های متعدد به دست بیاورد".

1828723

دیدگاه‌ها