کد خبر : 1894061 | 14 اسفند 1401 ساعت 19:15 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران ورزشگاه را پر کنند؛

رجب‌‍زاده: فردا مهم‌ترین بازی فصل ما خواهد بود

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تاکید کرد تیمش در بازی روز آینده برای پیروزی به زمین خواهد رفت.

رجب‌‍زاده: فردا مهم‌ترین بازی فصل ما خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجب‌زاده، مربی نفت مسجدسلیمان، حرف‌هایش را در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر نساجی مازندران ضمن تسلیت برای درگذشت فرشید لک، بازیکن سابق مسجدسلیمانی، درباره بازی گفت: فردا مهم‌ترین بازی فصل را خواهیم داشت. قطعا بازی زیبایی خواهد بود. چون برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد.
او با اشاره به نساجی مازندران بیان کرد: با تیمی بازی داریم که هم در داخل زمین و هم بیرون زمین بسیار قابل‌احترام است. فکر می‌کنم بازی بسیار جذابی خواهد بود. امیدواریم یکی دو بازیکن مصدوم ما هم به بازی فردا برسند تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.
او همچنین تاکید کرد که تیمش در این مسابقه محرومی ندارد.
بخش بعدی صحبت‌های مربی نفت مسجدسلیمان اینطور با توجه به شرایط تیم مطرح شد: از زمانی که آقای عنایتی آمده فقط بازی کردیم و فرصتی برای فشار روی بازیکنان نداشتیم. با تغییر سیستمی هم که داشتیم با دو مهاجم بازی کرده‌ایم و فرصت کار تاکتیکی نداشتیم. اما بیشتر مشکل ما روحی و روانی است. ببینید موقعیت یک در مقابل یک را نمی‌زنیم. پنالتی را نمی‌زنیم و... امیدوارم این مشکل ذهنی حل شود. اگر یک برد پیدا کنیم، شرایط بهتر می‌شود و به چیزهایی که می‌خواهیم می‌رسیم.
او در پایان از هوادارن تیمش خواست استادیوم بهنام محمدی را پر کنند: امیدواریم استادیوم پر شود و بتوانیم با ظرفیت کامل از تیم حریف میزبانی کنیم.

دیدگاه‌ها