کد خبر : 1894186 | 15 اسفند 1401 ساعت 10:21 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

ذخیره طلایی لیگ بیست و دوم روی دور موفقیت!

امید لطیفی یک پنالتی برای مس گرفت تا جشنواره گل تیمش کامل تر شود.

ذخیره طلایی لیگ بیست و دوم روی دور موفقیت!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان با نتیجه پرگل چهار بر صفر در هفته بیست و دوم لیگ برتر، صنعت نفت آبادان را از پیش رو برداشت. این پیروزی در شرایطی رقم خورد که زمینه ساز گل چهارم نارنجی پوشان امید لطفی بود که توانست یک پنالتی برای تیمش به‌ دست بیاورد.

لطیفی که در این فصل سه گل و یک پاس گل برای تیمش به عنوان بازیکن تعویضی به ثبت رسانده، در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: خوشحالم که توانستیم یک برد بسیار خوب به دست بیاوریم ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم و موفق شدیم آن را کسب کنیم تا خودمان را به جمع مدعیان نزدیک کنیم. با توجه به اینکه تعداد تساوی‌های ما بالا بود، به این بردها تا پایان فصل نیاز داریم.

او در خصوص برخوردش با گلر حریف ادامه داد: پای من به دست گلر حریف برخورد کرد. قطعا زمانی که مهاجم مالک توپ است و با گلر برخورد می‌کند‌‌، باید پنالتی اعلام شود. اما باز هم کارشناسان داوری باید نظر بدهند.

این بازیکن که هر وقت به عنوان یار تعویضی به زمین آمده یا گل زده یا زمینه ساز آن بوده، نظرش را در این مورد اینگونه بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم به تیم کمک کنم و جواب اعتماد کادرفنی را بدهم. هدفم درخشش در تمام بازی‌ها و تاثیرگذاری است که تا الان اینگونه بوده و در ادامه هم شرایط بهتر خواهد شد.

وی درباره اضافه شدن مس رفسنجان به جمع مدعیان، اظهار داشت: ما توانایی بالایی داریم و قطعا مدعی هستیم. چند هفته اسیر بدشانسی و اتفاقات فوتبالی شدیم اما خدا را شکر توانستیم به روند خوبی که مدنظرمان  بود برسیم. بازی به بازی پیش می‌رویم. جایگاه مس رفسنجان همیشه بالای جدول است.

لطیفی در پایان در مورد دیدار با تراکتور افزود: دیدار با تراکتور یک بازی ۶ امتیازی است، زیرا ما در جدول نزدیک به هم هستیم. این بازی برای تیم ما بسیار مهم است و فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم‌. تراکتور در مقابل پرسپولیس مدعی در آخرین لحظات شکست خورد و واقعا از زمانی که خمس به این تیم آمده، متحول شدند. امیدوارم در پایان این بازی تیمی که از نتیجه خوشحال است، ما باشیم.

دیدگاه‌ها