کد خبر : 1894191 | 15 اسفند 1401 ساعت 10:54 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

تماس تلفنی تاج، شکست مقابل استرالیا را فراموش کنید

تیم ملی فوتبال جوانان ایران فردا در سومین و آخرین بازی گروهی در جام ملت‌های آسیا به مصاف ویتنام صدرنشین می‌رود و برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.

تماس تلفنی تاج، شکست مقابل استرالیا را فراموش کنید

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان صمد مرفاوی در بازی نخست با یک نمایش خوب قطر را یک بر صفر شکست دادند و در بازی دوم در برابر استرالیا غافلگیر شدند و ابتدا این تیم حریف بود که بازی را 3-1 پیش افتاد. جوانان ایران در دقایق پایانی امیدوارانه بازی کردند و حتی می‌توانستند بازی را به تساوی بکشانند اما این اختلاف به حداقل رسید و در نهایت استرالیا پیروزی اش را با نتیجه 3-2 جشن گرفت و حالا ایران برای صعود باید از سد ویتنام عبور کند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به منظور روحیه دادن به کادر فنی تیم ملی جوانان و هم چنین بازیکنان این تیم با میرشاد ماجدی و صمد مرفاوی به صورت تلفنی تماس گرفت و از آنها به خاطر زحماتی که تا به این جای کار متحمل شده اند، تشکر کرد. مهدی تاج در گفتگو با صمد مرفاوی ضمن تقدیر از نمایش تیم ملی در برابر قطر و استرالیا از سرمربی تیم ملی جوانان خواست بازی و شکست در برابر استرالیا را فراموش کرده و با یک نمایش خوب و شکست ویتنام به دور حذفی مسابقات صعود کنند. رئیس فدراسیون فوتبال در این تماس نمایش تیم ملی جوانان در برابر قطر و استرالیا را خوب و قابل دفاع توصیف کرد و از صمد مرفاوی خواست به نیابت از وی از بازیکنان تیم ملی جوانان هم تشکر کند و اذعان کند، نمایش ها قابل دفاع و حتی تحسین برانگیز بوده است. هر چند در بازی دوم دستاوردی برای تیم ملی جوانان نداشته است.

سرمربی تیم ملی جوانان هم با تشکر از تماس مهدی تاج به وی قول داد، فردا او و همه اعضای تیم ملی جوانان با همه توان به مصاف ویتنام می روند تا با یک بازی خوب و برد به دور حذفی مسابقات صعود کرده و در اندیشه صعود به جام جهانی باشند.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران ساعت ۱۳:۳۰ فردا سه شنبه به مصاف ویتنام در ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان می‌رود.

دیدگاه‌ها