کد خبر : 1894244 | 15 اسفند 1401 ساعت 15:21 | 63.4K بازدید | 122 دیدگاه

عباس‌زاده دیگر پرسپولیسی نیست

محمد عباس‌زاده دیگر خود را پرسپولیسی نمی‌داند و تبدیل به یک تراکتوری متعصب شده است.

عباس‌زاده دیگر پرسپولیسی نیست

به گزارش "ورزش سه"، به هر دری زد که دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد. به لیگ یک رفت و آقای گل شد، به لیگ برتر بازگشت و گل زد، پیراهن نساجی را پوشید و برای پرسپولیس پست گذاشت، غیرمستقیم پیغام داد که آماده بازگشت است؛ اما...

اما آن که در بدترین موقعیت به سراغش رفت، تیم قرمزپوش دیگری بود که اتفاقا برخی از هوادارانش، پرسپولیس را دشمن شماره یک تیم محبوب خود می‌دانند و طبیعتاً حضور یک پرسپولیسی در این تیم تابوی بزرگی است که آن‌ها تاب نمی‌آورند.

از محسن بنگر تا فرشاد احمدزاده و سایرین، پرسپولیسی‌های ناکامی بودند که در تراکتور هرگز سرمایه اجتماعی مطلوب خود را کسب نکردند اما اوضاع برای عباس‌زاده متفاوت پیش رفت و او با گل‌های متوالی تبدیل به ستاره خط حمله این تیم شد.

1830042

حالا در سومین فصل حضور، او هشت گل برای تراکتور زده که سه تا مقابل پرسپولیس بوده. آخرین گل با پشتک‌های متوالی زده شد که شاید تنها شبیه به پشتک‌های تمام‌نشدنی در بازی استقلال - سایپا بود.

او در سایپا آن‌قدر جلوی استقلال خوشحالی کرد که نشان دهد گلزنی به استقلال به عنوان یک پرسپولیسی چه طعم شیرینی دارد. اما این بار گویی آمده بود که از پرسپولیس و پرسپولیسی انتقام بگیرد.

پس گل زد و خوشحالی کرد و گفت که به تراکتور متعصب است. آری، انگار پرسپولیسی سابق، حالا دست از طرفداری کشیده و دیگر باید او را یک تراکتوری دانست...

1830044
1830043

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها