کد خبر : 1894274 | 15 اسفند 1401 ساعت 18:25 | 28.1K بازدید | 12 دیدگاه

همسر سابق دنی آلوز: باز هم می‌گویم او بی‌گناه است

همسر سابق دنی آلوز در زندان به ملاقات او رفته و بار دیگر او را بی‌گناه دانست و گفت ستاره برزیلی روحیه‌ای قوی‌ دارد و همه خانواده‌اش او را بی‌گناه می‌دانند و منتظر آزادی‌اش هستند.

همسر سابق دنی آلوز: باز هم می‌گویم او بی‌گناه است

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز در اسپانیا به اتهام تجاوز با یک پرونده قضایی روبرو است و تا زمان پایان تحقیقات و برگزاری دادگاه در زندان به سر می‌برد. همسر سابق آلوز که پیش‌تر او را بی‌گناه دانسته بود امروز بار دیگر ادعایش را تکرار کرد و گفت در زندان به ملاقات آلوز رفته است.

دنی آلواز متهم است که در روز 30 دسامبر به یک زن 23ساله تجاوز کرده است. او به دلیل شکایت این زن همچنان در کاتالونیا زندانی است. دینورا سانتا آنه، همسر سابق این ستاره برزیلی، که مادر فرزندان او است، امروز به ال‌پریودیکو گفت که در زندان به ملاقات دنی آلوز رفته است.

1803872

او در این مصاحبه گفت: "دنی خوب است و روحیه‌ قوی‌ای دارد. موفق شده خودش را سر پا نگه دارد". دینورا سانتا آنه در پاسخ به این سوال که علت ملاقاتش با آلوز چه بوده گفت به خاطر مسائل خانوادگی به دیدار او رفته است. همسر سابق دنی آلواز گفت: "می‌خواستم درباره بچه‌ها و وضعیت تحصیلی‌شان با دنی صحبت کنم. بچه‌ها این روزها شرایط سختی دارند و روزهای پیچیده‌ای را پشت سر می‌گذارند".

دینورا سانتا آنه در ادامه این مصاحبه بار دیگر به خانواده دوست بودن دنی آلواز اشاره کرد و او را بی‌گناه دانست. او گفت: "دنی آلوز خانواده دارد و همه حرف‌هایی که درباره‌اش گفته می‌شود درست نیست. این ماجرا بچه‌های ما را خیلی تحت تاثیر قرار داده. هم من و هم کل خانواده ما معتقدیم او بی‌گناه است و آزاد خواهد شد".

1800308

دیدگاه‌ها