کد خبر : 1894301 | 15 اسفند 1401 ساعت 19:31 | 29.7K بازدید | 6 دیدگاه

امسال در ملوان هستم و تمام

حرف‌های تند مازیار در انزلی: برکنارم کنید!

چه کسی باید یقه این داورها را بگیرد؟ آقای اکرمی، بازی برده من را با جای‌گیری بچگانه‌ات مساوی کردی.

حرف‌های تند مازیار در انزلی: برکنارم کنید!

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع با توپ پر به کنفرانس خبری رفت و از حمایت نشدن ملوان و دیگر تیم‌های استان گیلان از سوی مسئولان انتقاد تندی کرد و گفت آخرین فصل حضورش در ملوان خواهد بود. مازیار در ابتدا گفت: بسیار متاسفم که چنین اتفاقی در دقیقه نود افتاد. بازی قبلی هم همین اتفاق افتاد. سه امتیاز را گرفته بودیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های بعدی برسیم وقتی یک-هیچ بودیم. ولی متاسفانه کم‌دقتی می‌کنیم و گل‌ها را نمی‌زنیم و اینجور اتفاقات هم می‌افتد. بازی را خیلی راحت از دست دادیم، ولی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. من فکر می‌کنم نیمه دوم آلومینیوم یک موقعیت داشت. همان‌طور که می‌دانید تیمی است که خارج از خانه کمترین گل خورده را دارد. ما موقعیت‌های تقریبا صددرصدی را داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. بازی حتی می‌توانست دو-هیچ و سه-هیچ باشد ولی یک-یک تمام شد. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم، زحمت‌شان را کشیدند ولی باید تمرکزمان را بالاتر ببریم و تا دقیقه صد حتی تمرکز داشته باشیم‌.

او در مورد اهدافشان در ابتدای فصل گفت: ما روزی که استارت زدیم بنابر این بود که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. ما در یک بازی‌هایی می‌توانستیم تیم را به بالای جدول ببریم و شاید برد امروز می‌توانست ما را تا رده نهم جدول بالا ببرد. با یک اتفاق و اشتباه برعکس می‌شود و پایین می‌مانیم. نباید فراموش کنیم با بضاعت‌مان و لطفی که فقط آقای پوررشید انجام دادند، باید فقط در لیگ بمانیم. خودم دوست دارم برای بالای جدول بجنگم ولی واقعیت این است که این استان همین را می‌خواهد.

1807882

مازیار در ادامه در مورد پایان همکاری‌اش با ملوان گفت: من امسال آخرین سال حضورم در ملوان است و امیدوارم سال دیگر هرکسی که می‌آید، حمایتش کنند. من این مدلی‌ام و حرف می‌زنم. مساوی شده دقیقه نود و مطمئنا پنالتی، خطا بوده و جای‌گیری بد داور وسط و کمک داور را داشتیم. خیلی ساده سر ما را بریدند. اگر اینجوری است داور نگذارند و ما هم اعتراض نکنیم. آقای خسروی الان کجایی؟ من که ول نمی‌کنم، الان بیا نظر بده. آقای استاندار کجا هستید؟ آقای دنیامالی کجایی؟ یا من را بردارید یا من بعد از برد، باخت و مساوی صحبت‌هایم را می‌کنم. انقدر یک تیم‌ مگر یتیم می‌شود؟

سرمربی ملوان افزود: من دوست داشتم امروز ببرم و این صحبت‌ها را کنم، ولی فوتبال است و پیش می‌آید. آقا کجایید شما؟ هرچه دوست دارید به من بگویید که مساوی می‌کند و می‌بازد؛ ولی من تقصیر هیچکس نمی‌اندازم. انقدر مرد هستم که همه چیز را گردن بگیرم همان‌طور که در این سه سال هر اتفاقی افتاده جوابگو بودم و دنبال بهانه هم نیستم‌. با جان و دل تلاش می‌کنیم تیم را حفظ کنیم، سال دیگر قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

ویدئو: 274430

مازیار زارع ادامه داد: آقای الماسخاله، تیم‌هایی که قبلا در لیگ برتر حضور داشتند از این استان، همین شکلی بودید؟ شما مگر متولی فوتبال استان نیستید؟ کجا هستید؟ چرا هیچ تیمی در استان گیلان روی خوش نمی‌بیند؟ نه سپیدرود نه داماش نه چوکا و نه آستارا! آقای استاندار چرا حمایت نمی‌کنید از تیم‌های استان گیلان؟ یا من را کنار بگذارید، اگر می‌توانید وگرنه من همین‌طور صحبت می‌کنم. من چیزی برای خودم نمی‌خواهم، برای شهرم و مردمم می‌خواهم.

او در پایان گفت: الان چه کسی باید جوابگوی مساوی و این داوری باشد؟ فنی را من جوابگوام و من را بزنید و انتقاد کنید در سطح شهر و هرجا، مخلص‌تان هم هستم. چه کسی باید یقه این داورها را بگیرد؟ آقای اکرمی، بازی برده من را با جای‌گیری بچگانه‌ات مساوی کردی و به طور حتم آن صحنه خطا بوده و باید به نفع ما شروع مجدد می‌شد. قبل اینکه ضربه را بزند دو متر داخل زمین بوده و گل زده است. الان من تنهایی به داور اعتراض می‌کنم و می‌گویند بهانه می‌آورد. در سطح شهر با مردم مصاحبه کنیدو وضعیت سطح شهر و مرداب را ببینید. کجا هستید؟ بیایید شما هم یک ذره دعوا کنید. من تمام تلاشم را می‌کنم و ملوان را در لیگ نگه می‌دارم و این آخرین سال حضورم در ملوان است‌. سال دیگر هرکس آمد به او کمک کنید و اینجوری تک و تنها نمی‌شود‌. من چیزی را برای خودم نمی‌خواهم، برای این مردم و تیم محبوب‌مان می‌خواهم تا مردم خوشحال باشند.

دیدگاه‌ها