کد خبر : 1894302 | 15 اسفند 1401 ساعت 19:30 | 36.6K بازدید | 12 دیدگاه

لحظه‌های باورنکردنی ساپینتو کنار هواداران (عکس)

ریکاردو ساپینتو قبل از زده شدن ضربه پنالتی یامگا جایگاه را ترک کرد و به نرده کنار زمین رفت.

لحظه‌های باورنکردنی ساپینتو کنار هواداران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی استقلال که به علت محرومیت مقابل گل‌گهر سیرجان نیز حق نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت، به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی رفت و از آنجا نظاره‌گر عملکرد شاگردان خود بود.

ساپینتو که در طول 90 دقیقه استرس فراوانی را تحمل کرد، بعد از گل رضا میرزایی روی سکوهای آزادی بعد از انجام خوشحالی کوچک با حرکات دست خود به شاگردانش القا می‌کرد که باید برای گل دوم تلاش کنند و این انرژی مثبت او از روی سکوها به بازیکنان به خوبی منتقل شد.

1829268

وقتی موعود بنیادی‌فر داور مسابقه در ثانیه‌های پایانی رای به خطای پنالتی به سود استقلال داد، از جای خود برخاست. در ثانیه‌هایی که بازیکنان و اعضای کادرفنی گل‌گهر بشدت به تصمیم بنیادی‌فر اعتراض می‌کردند، ساپینتو ترجیح داد آرامش خود را حفظ کند. اما نتوانست و سریعا جایگاه را به سمت زمین چمن ترک کرد.

او راهروی منتهی به چمن ورزشگاه آزادی را طی کرد و در مقابل نرده‌ای قرار گرفت که مامور انتظامی جلوی آن قرار داشت و اجازه ورود سرمربی استقلال به داخل زمین را نمی‌داد. با این حال ساپینتو از آن بخش که به زمین نزدیک‌تر بود و هواداران نیز در اطرافش حضور داشتند، بازی را ادامه داد و جشن گل دوم تیمش و برتری را برپا کرد.

سرمربی استقلال که امروز بانداژی نیز روی دستش قرار داشت، جشن پیروزی را در کنار هواداران گرفت و در نهایت با سوت پایان به داخل زمین رفت تا مسیر منتهی به رختکن را طی کند.

1829266
1829267

دیدگاه‌ها