کد خبر : 1894377 | 16 اسفند 1401 ساعت 08:00 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

کریمی: بدترین رفتار یک داور را دیدیم

مدافع ملوان از داور دیدار با آلومینیوم‌ اراک گله می‌کند و او را عامل از دست رفتن برد ملوان می‌داند.

کریمی: بدترین رفتار یک داور را دیدیم

به گزارش “ورزش سه”، دیدار دو تیم ملوان و آلومینیوم اراک با نتیجه تساوی به اتمام رسید. سعید کریمی که نمایش درخشانی در قلب خط دفاع داشت و در تیم هفته ورزش سه انتخاب شد. 
او در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: در ابتدا می‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم. جدا از اشتباهی که کرد که ما گل دوم را خوردیم. داور بازی به بدترین شکل ممکن با بازیکنان صحبت کرد و من تا به حال ندیده بودم و‌ برایم عجیب بود. بدترین رفتار داوری را دیدم. با من چندین بار بد صحبت کرد و من به او گفتم شما داور بازی هستید و باید بازی را مدیریت کنید و یک جواب سربالا داد. داور بازی اصلا نباید به این شکل باشد. در صحنه پنالتی هم در جای درستی نایستاده بود و داور در آن لحظه خیلی بی تمرکز بود.
وی در مورد روند بازی ادامه داد: نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و حملات خوبی انجام دادیم. آلومینیوم دو سه ضد حمله به ما زد و کل بازی را سوار بودیم و توانستیم در اواسط نیمه دوم به گل برسیم ولی چندین بازی است تمرکز‌ لازم را نداریم و در دقایق آخر گل دریافت می‌کنیم. 

1829452

مدافع ملوان که عملکرد خوبی در این دیدار داشت عنوان کرد: عملکرد هر ۴ نفرمان خوب بود و من هم امروز از خودم خیلی راضی بودم و‌ نتیجه عملکرد خوب‌ خط دفاع بود. 
این بازیکن در مورد روند رو به رشد درملوان در نیم فصل دوم توضیح داد: ما می‌دانستیم آلومینیوم در بازی‌های خارج از خانه سه گل خورده است و ما باید گل‌ دوم را بلافاصله بعد از گل اول بزنیم و این برد خیلی به ما کمک می‌کرد و حتی می توانستیم به رده نهم یا دهم جدول برویم و در هفته‌های آینده خیلی به ما کمک می‌کرد ولی مساوی شد ولی در هفته‌های بعد حتما جبران می کنیم. 
کریمی در پایان در مورد دیدار بعدی افزود: باز ی بعدی ما با تیم خوب نفت آبادان است و مسلما این تیم‌ به خاطر شرایطش انتحاری بازی می‌کند، باید باهوش باشیم و با توجه به تمریناتی که در طول هفته انجام می‌دهیم بتوانیم دست پر برگردیم.

دیدگاه‌ها