کد خبر : 1894442 | 16 اسفند 1401 ساعت 12:10 | 45.4K بازدید | 3 دیدگاه

نفت و ملوان باید دنبال مربی بگردند

شب پرماجرای فوتبال، دو مربی کنار کشیدند!

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر دو سرمربی لیگ برتری کناره گیری خود از این سمت را رسما اعلام کردند.

شب پرماجرای فوتبال، دو مربی کنار کشیدند!

به گزارش "ورزش سه"، در فوتبال ایران رخ دادن اتفاقات ناگهانی امری بدیهی محسوب می‌شود؛ در برنامه شب گذشته فوتبال برتر هم دو سرمربی لیگ برتر با صحبت‌های خود روی آنتن زنده اهالی فوتبال و به خصوص هواداران تیم خود را شگفت‌زده کردند.

در خلال برنامه شب گذشته محمدحسین میثاقی مجری برنامه دو ارتباط تلفنی با مازیار زارع و رضا عنایتی سرمربیان ملوان و نفت مسجدسلیمان برقرار کرد و صحبت‌هایی که این دو سرمربی درباره جدایی از تیم خود بر زبان آوردند، موجبات نگرانی هواداران را پدید آورد.

مازیار زارع که در نشست خبری بعد از مسابقه با آلومینیوم اراک هم نسبت به عدم توجه مسئولان هیات فوتبال گیلان و مدیران استانی به ملوان گلایه کرده بود، روی خط برنامه فوتبال برتر هم از این موضوع ناراحتی خود را نشان داد. عجیب‌ترین صحبت زارع در فوتبال برتر مربوط به جایی بود که اعلام کرد تا آخر فصل بیشتر در ملوان نخواهد ماند.

زارع گفت که دوست داشته بعد از برد مقابل آلومینیوم گلایه هایش از بی‌توجهی در استان گیلان به ملوان را بر زبان بیاورد اما دیگر طاقتش تمام شده و مجبور است حرف‌هایش را بزند. سرمربی دوست‌داشتنی انزلی‌چی ها که همراه با ملوان از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد، حالا تقریبا بقای تیمش در لیگ برتر را نیز قطعی کرده و در این شرایط تصمیم به جدایی از نیمکت ملوان در پایان فصل گرفته است.

اینکه مازیار زارع در ملوان بماند یا نه، به اتفاقاتی مربوط می‌شود که تا پایان مسابقات لیگ برتر رخ خواهد داد. بی‌شک اگر زارع با موفقیت‌هایی که در تیم شهر خود کسب کرده، قصد ترک ملوان را داشته باشد، این باشگاه شاید با مشکلاتی برای انتخاب سرمربی جدید در فصل آینده مواجه شود.

اما دیگر سرمربی‌ای که بامداد سه‌شنبه روی آنتن زنده شبکه سوم سیما صحبت‌از رفتن کرد، رضا عنایتی بود. او که در میانه راه هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت، امیدوار بود بتواند شرایط این تیم ته جدولی را بهبود ببخشد. اگرچه تغییرات در سبک بازی نفت مسجدسلیمان به وضوح مشاهده می‌شود اما در بحث نتیجه‌گیری نفتی‌ها چندان توفیقی نداشتند و با اینکه تساوی مقابل نساجی یک رده آنها را در جدول بالا آورده اما همچنان در خطر جدی سقوط هستند.

بر این اساس رضا عنایتی دیشب ضمن صحبت درباره بازی با نساجی، در گفت و گو با میثاقی اعلام کرد که دیگر حاضر نیست در سمت خود کار کند. عنایتی دلایلی نیز برای این تصمیم خود دارد؛ او گفت که برخی افراد که هوادار و لیدر نفت مسجدسلیمان نیستند، بعد از بازی با نساجی به رختکن تیمش رفتند و اتفاقاتی را رقم زدند. او ضمن گلایه از اینکه چنین افرادی آرامش تیمش را برهم می‌زنند، به صورت رسمی استعفای خود را از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان اعلام کرد.

البته عنایتی چند هفته قبل هم در اعتراض به مشکلات مالی نفت از سمت خود کناره گیری کرد اما با وساطت مسئولان نفت برگشت و کار را ادامه داد. حالا اما کناره گیری عنایتی جدی‌تر به نظر می‌رسد و اگرچه مدیران نفت هنوز واکنشی به این موضوع نداشتند اما بعید است آنها اینبار بتوانند این سرمربی را راضی به بازگشت و احتمالا باید دنبال مربی جدیدی برای تیم پانزدهم جدولی خود بگردند.

دیدگاه‌ها