کد خبر : 1894462 | 16 اسفند 1401 ساعت 13:17 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

تهیدست از شرایط سخت نفت می‌گوید

باختیم اما اختلاف ما چهار گل نبود!

مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.

باختیم اما اختلاف ما چهار گل نبود!

به گزارش “ورزش سه” صنعت نفت آبادان در اولین روز هفته بیست و دوم با دریافت ۴ گل رفسنجان را ترک کرد. این شکست در شرایطی رقم خورد که در دقایق ابتدایی بازی داور هند میثم تهیدست را تشخیص داد و پنالتی اعلام کرد تا گل زود هنگام کل تیم تاوارس را بهم بریزد.

تهیدست در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: خودمان هم فکر نمی کردیم اینگونه ببازیم. خیلی خوب تمرین و مس را آنالیز کرده بودیم. سر یک صحنه توپ به دستم خورد و پنالتی اعلام شد. تیم ما روحی بهم ریخته است و وقتی گل اول را می‌خوریم سخت بر می‌گردیم. درست مثل بازی با تراکتور که غافلگیر شدیم. اختلافمان با مس ۴ گل نبود. روی دو‌ پنالتی‌ و دو کرنر گل دریافت کردیم. تیممان بعد از هر یک گلی که می‌خورد، افت می‌کند.

او در مورد صحنه ای که توپ به دستش برخورد کرد ادامه داد: توپ به دستم خورد و منکر نمی‌شوم اما فاصله من با زننده توپ نیم متر بود. صورتم را برگردانم و دستم بی اختیار بالا آمد و اینگونه نبود که بخواهم از دستم استفاده کنم. کارشناسان باید بگویند پنالتی بوده یا خیر.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چرا با تغییر سه مدیرعامل و سه سرمربی صنعت نفت باز هم نتیجه نگرفت عنوان کرد: در طول تاریخ ثابت شده تغییرات زیاد به نفع تیم‌ها نبوده. ما مشکلات زیادی داشتیم و مردم کامل در جریان هستند. الان زمان این نیست که به این بپردازیم چه کسی آمده و چه کسی رفته. باید شرایط را عوض کنیم. ما هنوز هم امیدواریم. بازی‌های داخل خانه ما با حریفان مستقیم است و اگر برد هایمان شروع شود می‌توانیم هفته‌های گذشته را جبران کنیم.

وی که شرایط سقوط را در نفت مسجد سلیمان هم تجربه کرده گفت: سال سومی است که در تیم‌های نفتی هستم. این مشکل از گذشته با تیم‌های نفتی بوده و نمی‌دانم چه زمانی تمام می‌شود. ما تا روز آخر دغدغه داریم. امکانات و شرایط مالی خوب نیست در صورتی که در این شهرها منابع مالی را خیلی راحت می‌توان فراهم کرد. همه در جریان اتفاقات افتاده هستند و امیدوارم به خوشی تمام شود و به فکر سال بعد باشند. امیدوارم مسئولین پشت این جمله که صنعت نفت تنها دلخوشی این شهر است قایم نشوند. در بازی خانگی هفته گذشته شرایط هواداران خوب نبود و نگران شهرشان و تیمشان بودند.

مدافع صنعت در پاسخ به این سوال که یعنی تمام مشکلات مالی است و فنی نیست توضیح داد: اگر از لحاظ مالی تامین باشی پشت بندش می‌توانی بازیکن خوب بگیری، این ها اولویت کار و خیلی تاثیر گذار است. در سال‌های گذشته حتی نفت آبادان به صدر جدول رسیده ولی آخرش به خاطر مشکلات با رتبه یازدهم دوازدهم لیگ را تمام کرده.

تهیدست یادآور شد: بابت اتفاقات افتاده از هوادران عذرخواهی می‌کنم، کمترین کاری است که می‌توانم انجام بدهم. خواهش می‌کنم همچنان انرژی مثبت بدهند و امیدی که وجود دارد را از ما دریغ نکنند تا انتهای این قصه شیرین شود.

دیدگاه‌ها