کد خبر : 1894465 | 16 اسفند 1401 ساعت 13:35 | 21.4K بازدید | 4 دیدگاه

مدافع آرسنال: دوست ندارم فوتبال نگاه کنم!

بن وایت، مدافع آرسنال، اظهارات جالبی را درباره دوران کودکی‌اش و این که علاقه‌ای به فوتبال نداشت مطرح کرده است.

مدافع آرسنال: دوست ندارم فوتبال نگاه کنم!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از بازیکنان موفق دنیای فوتبال از کودکی علاقه زیادی به این رشته ورزشی داشتند و بیشتر وقت‌‎شان صرف تماشا یا بازی فوتبال می‌شد. 
اما به نظر می‌رسد که بن وایت از این قاعده مستثنی است. او ترجیح می‌داد در اوقات فراغتش مشغول کارهای دیگری باشد و از تماشای فوتبال لذت می‌برد.
این مدافع آرسنال در این باره گفت: «اگر فوتبالیست نمی‌شدم، احتمالا باغبان بودم. به احتمال زیاد به همراه پدرم کار می‌کردم. او هم باغبان بود. من هرگز فشاری روی خودم در بچگی حس نکردم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. فوتبال را شروع کردم اما اگر می‌خواستم کار پدرم را ادامه دهم هم مشکلی نداشتم.»

1829585

او درباره این که در کودکی زیادی علاقه‌ای به تماشای فوتبال نداشت اضافه کرد: «وقتی بچه بودم فقط پنج دقیقه فوتبال نگاه می‌کردم چون برایم جذاب نبود و کسل می‌شدم. ترجیح می‌دادم بروم بیرون و خودم بازی کنم. تماشای آن را اصلا دوست نداشتم. حتی امروز هم خیلی دوست ندارم فوتبال نگاه کنم.
کلیپ بازی خودم را می‌بینم تا مشکلاتم را بفهمم و پیشرفت کنم اما برای سرگرمی بازی نگاه نمی‌کنم. علاقه زیادی به پیشرفت کردن و بهتر شدن دارم. به یاد ندارم که پدرم هم از من خواسته باشد که فوتبال نگاه کنیم. او هم اصلا علاقه‌ای نداشت. فکر نمی‌کنم او هرگز فوتبالی را از تلویزیون دیده باشد.»

دیدگاه‌ها