کد خبر : 1894484 | 16 اسفند 1401 ساعت 15:01 | 17.2K بازدید | 3 دیدگاه

خوش‌بینی محض به اتمام ورزشگاه مس کرمان!

با اعلام میزبانی ورزشگاه مس کرمان برای فینال رقابت‌های جام حذفی، موجی از شادی و امیدواری در دل هواداران تیم مس کرمان ایجاد شد که سرانجام این ورزشگاه به مرحله افتتاح خود برسد!

خوش‌بینی محض به اتمام ورزشگاه مس کرمان!

به گزارش "ورزش سه" هرچند تیم فوتبال مس کرمان در مرحله قبل جام حذفی با شکست برابر استقلال ملاثانی از گردونه رقابت‌ها خارج شد، اما شاید بهترین خبر از دل قرعه‌کشی صبح امروز جام حذفی برای هواداران این تیم مخابره شد و آن زمانی بود که ورزشگاه مس کرمان به عنوان میزبان نخست این بازی‌ها معرفی شد.

با توجه به اینکه روند تکمیل این ورزشگاه به نوعی پشت درهای بسته قرار گرفته است و حراست این مجموعه مدت‌هاست که اجازه تهیه گزارش از روند تکمیل آن را به خبرنگاران نداده است و همچنین مقامات مس نیز برخلاف گذشته رغبتی برای بازدید از این مجموعه ندارند، در ماه‌های گذشته امیدواری زیادی به تسریع در روند افتتاح آن در کرمان وجود نداشت.

در حالی که قرار بود این ورزشگاه در بهمن ماه گذشته افتتاح شود، اما برای پنجمین بار قیچی افتتاح این ورزشگاه در جیب ماند تا به نوعی نسبت به وعده‌های زمان افتتاح آن نیز یک بدبینی محض در کرمان به وجود بیاید.

حالا با اعلام این موضوع که ورزشگاه خانگی مس کرمان به عنوان میزبان فینال جام حذفی در خرداد ماه پیش رو معرفی شده است، موجی از امیدواری در بین هواداران مس کرمان برپا شد که شاید خبر و اتفاق جدید در این باره رخ دهد.

دیدگاه‌ها