کد خبر : 1894485 | 16 اسفند 1401 ساعت 15:15 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش:

دفاعیه 99 صفحه‌ای یووه: خوش‌بین به بازگشت 15 امتیاز

وکلای یوونتوس به حکم دادگاه استیناف اعتراض کرده‌اند و باشگاه خوش‌بین است پس از فرجام‌خواهی جدید، حکم قبلی که کسر 15 امتیاز بود، شکسته شود.

دفاعیه 99 صفحه‌ای یووه: خوش‌بین به بازگشت 15 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، 45 روز پیش دادگاه استیناف فدرال ایتالیا تصمیم گرفت از یوونتوس 15 امتیاز کسر کند و همچنین دو سال محرومیت برای آندره‌آ آنیلی (رئیس سابق باشگاه یوونتوس) و آریوابنه (مدیر اجرایی سابق باشگاه یوونتوس) صادر کند.

باشگاه یوونتوس به دلیل نقل‌وانتقالات مشکوک با مقادیر بالا به منظور به دست آوردن سود سرمایه مورد بررسی و زیر ذره‌بین قرار گرفته است. به همین منظور، بازرس‌ها، صورت‌های مالی سال‌های 2018، 2019 و 2020 این باشگاه را مورد بررسی قرار داده‌اند. اوایل آذر ماه هم باشگاه یوونتوس به‌ طور رسمی اعلام کرد که تمامی اعضای هیئت مدیره این باشگاه از جمله آندره‌آ آنیلی از سمت خود استعفا داده‌اند.

1805149

یوونتوس پس از کسر 15 امتیاز به این قضیه واکنش نشان داد. سه شنبه گذشته یوونتوس علیه حکم دادگاه استیناف به هیئت ضمانت ورزشی اعتراض کرد و در 60 روز آینده باید منتظر حکم جدید باشد. طبق ادعای کوریره دلا سرا، حکم نهایی یا بخشش کامل محرومیت خواهد بود یا حفظ آن و در این بین احتمال تعدیل امتیازات کسر شده از یوونتوس وجود ندارد.

وکلای باشگاه دفاعیه‌ای 99 صفحه‌ای ارائه کرده‌اند که روی 9 نکته کلیدی استوار است. این دفاعیه توسط قضات هیئت ضمانت ورزشی بررسی خواهد شد. آن‌ها 60 روز فرصت دارند تا تحقیقات را کامل و حکم نهایی را صادر کنند. همچنین ممکن است این هیئت، پرونده را به استیناف برگرداند تا دوباره مورد بررسی قرار بگیرد.

از جمله نکات اساسی که وکلای یوونتوس در این درخواست تجدیدنظر، مطرح کرده‌اند، غیر مربوط بودن حکم صادر شده با اتهامات است. یوونتوس معتقد است تخلفی که صورت گرفته و هنوز ثابت نشده، ارتباطی با نتایج ورزشی ندارد و کسر امتیاز نمی‌توانسته جریمه درستی برای این تخلف باشد.

دیدگاه‌ها