کد خبر : 1894545 | 16 اسفند 1401 ساعت 19:46 | 148.5K بازدید | 30 دیدگاه

غیرقابل مهار و استثنایی؛

جواهر گران‌بهای والیبال ایران: برگرد تیم ملی

قهرمانی شهداب یزد در لیگ برتر والیبال ایران یک نقش اصلی داشت.

جواهر گران‌بهای والیبال ایران: برگرد تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال ایران امروز با تمام جذابیت‌های فنی و غیر فنی و حواشی خود به پایان رسید. مسابقاتی که هر چه جلو رفت بر جذابیت آن افزوده شد.

امروز در ایستگاه پایانی لیگ برتر والیبال ایران، مدافع عنوان قهرمانی یعنی شهداب یزد موفق شد در یک بازی یک‌طرفه حریف خود یعنی هراز آمل را شکست دهد و قهرمانی را از آن خود کند.

هیچ شکی نیست که امیر غفور مهم‌ترین مهره شهداب یزد در راه کسب عنوان قهرمانی ارزشمند بود. غفور در طول فصل یک عملکرد فوق‌العاده و باثبات را از خود به نمایش گذاشت و هرچه مسابقات جلو رفت بهتر و بهتر شد.

1829751

اوج کار ستاره والیبال ایران در مرحله پلی‌آف بود. جایی که او در هر بازی بهترین بازیکن تیمش بود و نشان داد که هنوز دود از کنده بلند می‌شود. بازیکنی که بعد از المپیک از تیم ملی فاصله گرفت اما حالا نشان داده که هنوز می‌تواند یکی از بهترین پشت خط‌زن‌های آسیا و حتی دنیا باشد.

پیش از این محمد رضا تندروان، سرمربی شهداب یزد از امیر غفور به خاطر زندگی سالم و به دور از حاشیه‌ای که داشته تشکر کرده بود؛ صحبت‌هایی کاملاً درست درباره ستاره باتجربه والیبال ایران که با بالا رفتن سن نه تنها از کیفیت او کم نشده بلکه هر روز بهتر و بهتر هم می‌شود.

1829770

از طرف دیگر بهروز عطایی، سرمربی تیم رقیب یعنی هراز آمل و البته تیم ملی والیبال ایران قبل از بازی به تمجید از امیر غفور پرداخته بود و باید دید که آیا در نهایت این جدایی بین پشت خط‌زن استثنایی والیبال ایران و تیم ملی به پایان خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها