کد خبر : 1894549 | 16 اسفند 1401 ساعت 19:55 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

یک فرصت و یک شوت مهارنشدنی؛

شلیک مهرداد محمدی برای صعود (عکس)

مهاجم ایرانی السیلیه دقایقی پس از ورود به زمین گل صعود تیمش مقابل الریان را به ثمر رساند.

شلیک مهرداد محمدی برای صعود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام امیر قطر، تیم فوتبال السیلیه در حالی که مهرداد محمدی را برخلاف چهار دیدار اخیرش در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه سحیم بن حمد به مصاف تیم الریان رفت.

ویدئو: 274508

نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که السیلیه برای رسیدن به گل تغییرات هجومی در ترکیب خود به وجود آورد و در دقیقه ۶۰ مهرداد محمدی و حسن پالنگ، دو بازیکن تاثیرگذارش را وارد زمین کرد که توانست با نقش این دو نفر به گل دوم و پیروزی برابر الریان دست پیدا کند.

حسن پالنگ در دقیقه ۷۰ با یک مهار توپ عالی و انداختن توپ به سمت محوطه جریمه الریان، تیمش را صاحب موقعیت کرد که پاس در عرض او را مهرداد محمدی با یک سرتوپ و فریب دو مدافع حریف مقابل پای خود انداخت و با یک شلیک زمینی به تور دروازه رساند.

1829758
محمدی در این لحظه از حسن پالنگ درخواست توپ کرد که این بازیکن سریعا به مهاجم ایرانی پاس داد

مهرداد محمدی که پس از یک هت‌تریک مقابل الشمال و یک گل مقابل ام‌صلال، در دو دیدار اخیرشان در لیگ ستارگان علی‌رغم تلاش زیاد و نمایش موثر موفق به انجام این کار نشده بود، امشب توانست دوباره به مدار گلزنی برگردد و دروازه الریان را باز کند.

محمدی که در هفته دوم فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان و پیش از انتقال قرضی به السیلیه، در آخرین بازی خود با پیراهن العربی موفق به زدن یک گل و ثبت یک پاس گل مقابل الریان شده بود، امروز هم دوباره برابر همین تیم درخشید و شوت زمینی او با عبور از زیر دستان گلر حریف تبدیل به گل شد.

1829759
مهرداد محمدی پس از حرکت در عرض و فریب دو مدافع الریان، با شوت زمینی دروازه را نشانه گرفت

السیلیه که آخرین پیروزی خود را یک ماه قبل با درخشش و هت‌تریک محمدی در لیگ ستارگان به دست آورده بود، امشب هم با گلزنی این مهاجم ایرانی توانست به برتری دو بر یک مقابل الریان برسد، به نیمه نهایی جام امیر قطر صعود کند و حریف الدحیل شود.

1829763
ایوانیلدو رودریگوئز، دروازه‌بان برزیلی الریان که دو هفته قبل در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نمایش درخشانی مقابل الدحیل داشت، تصور می‌کرد به راحتی شوت محمدی را مهار می‌کند که توپ به شکل عجیبی از زیر دستان او رفت و تبدیل به گل شد

دیدگاه‌ها