کد خبر : 1894567 | 16 اسفند 1401 ساعت 21:38 | 5.9K بازدید | 5 دیدگاه

اگر بدشانس نبودیم، فولاد با سه گل شکست می‌خورد

ستاری: برای پیروزی مقابل هوادار به تهران می‌آییم

ستاری با اشاره به شرایط این روزهای مس کرمان و جو شکل گرفته، از انگیزه نارنجی‌پوشان برای دستیابی به پیروزی در آخرین بازی سال خبر می‌دهد.

ستاری: برای پیروزی مقابل هوادار به تهران می‌آییم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ستاری درباره بازی با فولاد خوزستان و تساوی تیمش در این جدال گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی را در پیش داریم و این تیم به تازگی در لیگ قهرمانان آسیا بوده و روحیه بالایی دارد. آنها با توجه به نمایشی که داشتند حتی شایسته حضور در فینال آسیا هم بودند. تیم فیزیکی و خوبی بودند و البته به خوبی توسط تیم ما آنالیز شده بودند. خیلی زود به گل رسیدیم و حتی شانس این را با توجه به شانس گل‌های دیگری که داشتیم قادر بودیم سه-هیچ راهی رختکن شویم. در نیمه دوم شرایط بد شد و در روزی که فولاد ضربه چارچوب نداشت و گل به خودی زدیم، بازی مساوی شد. در روز خوب خط دفاعی ما و کیفیت بالای تیم، نتوانستیم به برد دست پیدا کنیم.

وی درباره گل به خودی‌های پرتعداد این فصل تیمش گفت: واقعا از این جهت خیلی بدشانس هستیم و فکر کنم بیش از 5 گل به خودی داشتیم. در این بازی هم با گل به خودی دروازه ما باز شد. با این حال بعد از آن هم موقعیت‌هایی برای گل برتری داشتیم که شانس با ما یار نبود و به همین یک امتیاز رسیدیم.

ستاری درباره عملکرد بهتر تیمش در نیم فصل دوم گفت: مسلما شرایط بهتری را تجربه می کنیم. در نیم فصل اول شرایط با توجه به صعود مس به لیگ برتر آنطور که باید پیش نرفت و الان تجربه بهتری داریم. می‌توانستیم البته الان بیشتر از این امتیاز کسب کنیم. اما به گذشته نگاه نمی‌کنیم. الان به بازی پیش رو مقابل هوادار فکر می‌کنیم و امیدوارم با کسب پیروزی در این بازی خیال خودمان را تا حد زیادی بابت بقا راحت کنیم و نفس راحتی بکشیم.

مدافع مس کرمان در ادامه گفت: در نیم فصل دوم شرایط ما بهتر شده است. عملکرد تیم بهتر شده که به عوامل زیادی بستگی داشته که از جمله آن می‌توانم به اضافه شدن چند مهره و همچنین بالا رفتن تجربه کل تیم اشاره کنم. باید از بازیکنانی که در نیم فصل به ما اضافه شدند و کمک زیادی هم کرده‌اند تشکر کنم. آقای کالی به عنوان مربی که به تیم اضافه شده که تجربه بالایی دارد و یک فرد فوق العاده انرژیک و مثبت است که تاثیر زیادی داشته و امیدوارم همین روند را دنبال کنیم و با دستیابی به سه امتیاز برابر هوادار، خوشحال به تعطیلات برویم.

ستاری درباره عملکرد خودش در این فصل که در چند پست برای تیم به کار گرفته شده گفت: در چند پست برای مس به میدان رفتم و خودم از این چالش استقبال می‌کنم. هم در دفاع چپ، هافبک دفاعی، مدافع وسط و حتی پشت مهاجم قرار گرفتم و از این مسئله استقبال می‌کنم. اینکه کادرفنی و آقای حسین‌خانی رضایت دارند باعث خوشحالی من است و امیدوارم تمام ما بتوانیم به تیم کمک کنیم و نتایجی در شأن تیم بگیریم.

وی درباره شرایط مس کرمان نیز گفت: باشگاه خوبی است و کاملا حرفه‌ای هستند. ارتباط خوبی برخلاف شایعات بین تمام اعضای تیم حضور دارد. مدیریت تیم پیش از دیدار با فولاد در تمرین حضور داشتند و روحیه تیم کاملا خوب است. هر چه تیم یکدل و یکدست باشد نتیجه در زمین مشخص می‌شود و از این بابت خوشحالم.

مدافع سابق هوادار درباره تقابل با این تیم گفت: برای خودم هم این بازی جذاب خواهد بود. فصل خوبی در کنار هوادار داشتم و با انگیزه زیادی قطعا در این بازی حاضر خواهم شد. یک بازی ویژه برای من خواهد بود و البته سخت. هوادار تیم فوق العاده‌ای است و یک حریف سرسخت محسوب می‌شود. از کادرفنی و همچنین مدیریت و دیگر هم‌تیمی‌هایم که یک شرایط خوب را برای کسب نتیجه دنبال می‌کنند باید تشکر کنم. امیدوارم یک جایگاه خوب را در پایان فصل کسب کنم. از هواداران خوب و خونگرم هم باید تشکر کنم که طی این فصل و از زمان حضورشان در سکوها، همراهی و حمایت ویژه‌ای از ما داشتند. آنها در شهرستان‌های دیگر هم کنار ما هستند و در کنار آنها فوتبال و تلاش برای کسب نتیجه معنای واقعی خود را دارد و خوشحالم حمایت آنها را کنار خودمان داریم. امیدوارم برابر تیم هوادار هم آنهایی که قادر به حضور در استادیوم هستند، کنار ما باشند و بتوانیم یک روز خوب را با کسب نتیجه با آنها پشت سر بگذاریم و شرایط ما هم در جدول خوب شود.

1829810

دیدگاه‌ها