کد خبر : 1894637 | 17 اسفند 1401 ساعت 13:19 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

خاطرات زنده می‌شود: پوچتینو مشتاق برگشت به تاتنهام

مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، امیدوار است که بار دیگر بتواند روی نیمکت تاتنهام بنشیند.

خاطرات زنده می‌شود: پوچتینو مشتاق برگشت به تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، پوچتیننو در نوامبر 2019 از هدایت تاتنهام برکنار شد و پس از پنج سال و نیم حضور در این تیم از این باشگاه جدا شد. 
با این حال، او در طول تمامی این سال‌ها همچنان یکی از چهره‌های محبوب بین هواداران و بازیکنان این تیم ماند و همین باعث شده که صحبت بازگشت او به نیمکت این تیم همیشه مطرح باشد. 
حالا روزنامه تایمز خبر داده که اگر آنتونیو کونته در پایان فصل جاری از تاتنهام جدا شود که احتمالش هم زیاد است، پوچتینو این فرصت را دارد که بار دیگر سکان هدایت این تیم را در اختیار بگیرد. 
قرارداد کونته با این باشگاه تا تابستان 2024 است اما او در چند ماه اخیر بارها تاکید کرده که علاقه زیادی به بازگشت به ایتالیا دارد. شایعات بسیاری درباره احتمال حضور او در اینتر یا حتی یوونتوس به گوش می‌رسد. 

1428755

این مربی ایتالیایی در چند هفته اخیر روی نیمکت تاتنهام حاضر نبوده و دوران نقاهت پس از انجام عمل جراحی کیسه صفرا را طی می‌کند اما انتظار می‌رود که برای بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بار دیگر روی نیمکت تیمش بنشیند. 
پوچتینو هم پس از جدایی از پاری سن ژرمن در تابستان گذشته هنوز هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و منتظر دریافت پیشنهاد مناسب است. 
او تنها مربی تاریخ تاتنهام است که موفق شد آنها را به فینال لیگ قهرمانان در فصل 19-2018 برساند، هرچند موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و با شکست برابر لیورپول به مدال نقره این رقابت‌ها رضایت داد. 

دیدگاه‌ها