کد خبر : 1894722 | 18 اسفند 1401 ساعت 00:44 | 21.4K بازدید | 6 دیدگاه

اشتباه عجیب زومر و تکل خیره‌کننده دلیخت (عکس)

ماتیاس دلیخت با یک تکل به‌موقع دروازه تیمش را روی اشتباه مرگبار یان زومر نجات داد.

اشتباه عجیب زومر و تکل خیره‌کننده دلیخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که دروازه میزبان در دقیقه 38 تا آستانه باز شدن پیش رفت، اما ماتیاس دلیخت با تکلی نجات بخش، اشتباه مرگبار یان زومر را ختم به خیر کرد.

شاگردان یولیان ناگلزمان به پشتوانه پیروزی 1-0 دیدار رفت، امشب بااحتیاط وارد زمین شدند. در سمت مقابل اما پاریسی‌ها چاره‌ای جز حمله و خلق موقعیت برای رسیدن به گل نداشتند. آنها که در نیمه دوم بازی رفت چندین موقعیت طلایی را از دست داده بودند، در طول 45 دقیقه اول بازی برگشت، جز موقعیتی که با اشتباه دروازه‌بان حریف به دست آمد، موقعیت خطرناک دیگری نداشتند.

1830162

این موقعیت را می‌توان هدیه‌ای از سوی یان زومر برای بازیکنان تیم میهمان دانست؛ او در شرایطی که پاریسی‌ها پرس سنگینی را از همان زمین حریف شروع کرده بودند، یک پاس به عقب دریافت کرد و با اعتماد به نفس کاذب قصد دریبل بازیکن حریف را داشت که اشرف حکیمی توپش را زد. این توپ به ویتینیا رسید و او با بلافاصله آن را به سمت دروازه زد.

همه چیز برای باز شدن دروازه میزبان آماده بود؛ زومر با چهره‌ای بهت‌زده روی زمین به بغل پای آرام ویتینیا نگاه می‌کرد که در آستانه ورود به دروازه قرار داشت. اینجا بود که ماتیاس دلیخت از راه رسید و  در نقش یک ناجی با تکلی به موقع از روی خط دروازه توپ را دور کرد.

دروازه‌بان بایرنی‌ها بعد از این صحنه به سمت مدافع تیمش رفت و او را بابت نجات بزرگش به آغوش کشید. زومر که در بازی رفت طی اولین بازی اروپایی خود برای بایرن کلین‌شیت کرده بود، خیلی خوش‌شانس بود که با چنین اشتباه مرگباری تیمش را در آستانه حذف از چمپیونزلیگ قرار نداد.

1830163

دیدگاه‌ها