کد خبر : 1894759 | 18 اسفند 1401 ساعت 09:28 | 3K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتان ملوان چشم انتظار چهارمین پاس گل

صادق بارانی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان شده، طی دو فصل اخیر مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان مازیار زارع محسوب می‌شود.

کاپیتان ملوان چشم انتظار چهارمین پاس گل

به گزارش "ورزش سه"، بارانی که در فصل گذشته با گل‌های ارزشمند و سه امتیازی‌اش نقش ویژه‌ای در صعود ملوان به لیگ برتر داشت، در این فصل نیز توانسته با توجه به تجربه بالای خود، شرایط را در دیدارهای تیمش به سود خود کند.

بارانی در این فصل توانسته سه پاس گل به نام خود کند که با توجه به پست بازی‌اش به عنوان هافبک دفاعی آماری مطلوب به حساب می‌آید. کاپیتان ملوان اما امیدوار است در جدال این هفته تیمش مقابل تیم قعرنشین نفت آبادان بار دیگر در نقش گلساز ظاهر شده و چهارمین پاس گل فصل را به نام خود کند و در جدول گلسازان نیز حضوری پررنگ را به نام خود کند.

او اکنون با سه پاس گلی که داده در جایگاه دهم جدول پاسورهای فصل قرار گرفته و باید دید قادر خواهد بود برابر نفت آبادان و تقابل حساس تیمش که در صورت کسب نتیجه در این بازی، کاملا از منطقه سقوط و خطر خارج خواهند شد، شرایط را برای ثبت چهارمین پاس گل شکل دهد یا خیر. بارانی برخلاف فصول گذشته در لیگ بیست و دوم در گلزنی نیز حسرت بزرگی را دنبال کرده و نتوانسته در این فصل گلی به نام خود کند و باید دید قادر خواهد بود برابر نفت آبادان، این طلسم را نیز بشکند یا خیر.

دیدگاه‌ها