کد خبر : 1894796 | 18 اسفند 1401 ساعت 12:41 | 8.5K بازدید | 10 دیدگاه

دوناروما: از پیوستن به پی‌اس‌جی پشیمان نیستم

جان‌لوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که تصمیم گرفته به این باشگاه ملحق شود پشیمان نیست.

دوناروما: از پیوستن به پی‌اس‌جی پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته با شکست برابر بایرن مونیخ از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازماند تا ناکامی دیگری را در این مرحله تجربه کرده باشد. 
این اتفاق در حالی رخ داد که در بازی همزمان، میلان موفق شد با کسب تساوی بدون گل در زمین تاتنهام و با توجه به پیروزی 0-1 در دیدار رفت در سن سیرو پس از سال‌ها بار دیگر از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کند. 
به این ترتیب دوناروما که در تابستان 2021 و با اتمام مهلت قراردادش از میلان جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوسته بود، فرصت حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد اما به نظر نمی‌رسد که از این قضیه خیلی ناراحت باشد. 

1830307

این دروازه‌بان ایتالیایی پس از پایان بازی شب گذشته به اسکای اسپورت گفت: «ما ناامید شدیم و در حال حاضر بسیار عصبانی هستیم. این که در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا حذف شویم واقعا باعث ناامیدی و ناراحتی ما است.»
او در پاسخ به سوالی درباره صعود میلان به مرحله بعدی اظهار داشت: «من هیچ شک و تردیدی درباره انتخابی که کردم ندارم. از این که به پاری سن ژرمن پیوستم اصلا پشیمان نیستم. آیا برای میلان خوشحالم؟ بله اما از این که در پی اس جی هستم به خودم افتخار می‌کنم.»

دیدگاه‌ها