کد خبر : 1895189 | 20 اسفند 1401 ساعت 21:28 | 228.9K بازدید | 166 دیدگاه

سرشاخ‌شدن با هواداران تیم محبوب کودکی؛

پایان پروژه پرسپولیسی شدن نورافکن در قلب آزادی

در مورد امید نورافکن همواره این صحبت مطرح می‌شد که او از کودکی طرفدار پرسپولیس بوده است.

پایان پروژه پرسپولیسی شدن نورافکن در قلب آزادی

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که امید نورافکن به عنوان بازیکن جوان استقلال در فوتبال ایران درخشید، این شایعه درمیان خبرنگاران درباره‌اش مطرح بود که او علاقه‌مند و هوادار تیم پرسپولیس بوده است. اما شرایط زندگی و حرفه او طوری پیش رفت که امید را فقط می‌توان یک سپاهانی دانست و او دیگر از دوره حضورش در استقلال نیز فاصله زیادی گرفته است.

ویدئو: 274922

اگر به خاطر داشته باشید، در یکی از بازی‌های حساس استقلال و سپاهان در دوره مربی‌گری آندره استراماچونی و امیر قلعه‌نویی، نورافکن بعد از گلزنی شادی خاصی با امیر قلعه‌نویی انجام داد که مدت‌ها ورد زبان علاقه‌مندان به فوتبال در ایران بود. با این حال او امروز نسخه دیگری از تعصب و علاقه‌مندی خود به پیراهن طلایی سپاهان را به نمایش درآورد.

تصاویری که در پایان مسابقه و مقابل سکوهای محل استقرار هواداران سپاهان (همان جایگاه معروف استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی) ثبت شده، نشان می‌دهد که نورافکن با یک ژست خاص و یک فریاد عجیب و غریب مشغول جشن گرفتن این پیروزی است. او طوری فریاد می‌زند که انگار مهم‌ترین پیروزی ورزشی زندگی خود را به دست آورده است. یک شادی خالص از انتهای وجود و به نشانه صدرنشینی طلایی‌پوشان در دیدار پایانی سال 1401 فوتبال ایران که البته می‌توانست شرایط متفاوتی هم پیدا کند.

1831130

امید که در پایان بازی مصاحبه تندی علیه هواداران پرسپولیس داشت، یک استوری ویروسی هم در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و انگشت روی مسابقه‌ای گذاشت که نقطه عطف جدال‌های این دو باشگاه در تاریخ محسوب می‌شود.

با این وصف می‌شود گفت که پروژه پرسپولیسی شدن امید نورافکن دیگر به پایان رسیده و محال است او را در جمع قرمزها ببینیم. حتی اگر او در کودکی به سرخ‌ها علاقه‌مند بوده باشد؛ چیزی که البته امروز ممکن است از طرف او تکذیب بشود.

1831129
نورافکن با آن خوشحالی و مصاحبه تند و تیز و غیرقابل انتظار و درنهایت این استوری می‌‎توان گفت به نوعی پایانی بخشید به شایعاتی که همواره پیرامون او و پیوستنش به پرسپولیس وجود داشته است.

دیدگاه‌ها