کد خبر : 1895248 | 21 اسفند 1401 ساعت 01:44 | 10.4K بازدید | 16 دیدگاه

بهانه نمی‌آوریم و تبریک می‌گوییم؛

گولسیانی: به خارجی‌ها خیلی راحت قرمز می‌دهند

مدافع گرجستانی پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم برزیلی این تیم مقابل سپاهان واکنش جالبی داشت.

گولسیانی: به خارجی‌ها خیلی راحت قرمز می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی که بخاطر بیماری در دیدار هفته قبل مقابل تراکتور نتوانست به میدان برود، در مسابقه حساس برابر سپاهان هم در ترکیب اولیه قرار نگرفته بود، اما در نیمه دوم به زمین رفت که نتوانست مانع از شکست‌شان شود.

گولسیانی بعد از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان عنوان کرد: متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم، اما این شکست به دلیل مشکلات زیادمان بود. می‌خواهیم این برد را به سپاهان تبریک بگویم آنها لایق این برد بودند ولی ما هم برای قهرمانی به جنگیدن ادامه می‌دهیم.

1831310

او درباره شرایط جسمانی خود که نتوانست در ترکیب بازی با سپاهان قرار بگیرد، ابراز کرد: سرما خورده بودم و بعد از ۶ روز مریضی امروز بیرون آمدم. مرتضی پورعلی‌گنجی و سینا اسدبیگی هم مشکلات مشابهی داشتند. با این حال این‌ها دلایل اصلی نمی‌شود.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه تیم‌شان هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر دارد و در هفته‌های آینده برای رسیدن به آن تلاش می‌کند، اظهار کرد: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد ولی ما در بازی‌های پیش رو باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم. این مسابقات لیگ است، اما به این معنی نیست که شانسی برای قهرمانی نداریم. هنوز شانس داریم و باید بجنگیم.

1831309

گولسیانی در مورد اخراج لئاندرو پریرا از زمین و قضاوت تیم داوری بازی با سپاهان گفت: من (در ایران) بازیکن خارجی هستم و به یاد می‌آورم در دومین بازی خودم، بدون هیچ دلیلی دو کارت زرد گرفتم. نمی‌توانم بگویم تصمیم اخراج درست بود یا نه، اما آنچه دیدگاه من در مورد داوری در فوتبال ایران این است که آنها خیلی راحت‌ به بازیکنان خارجی اخطار می‌دهند.

دیدگاه‌ها