کد خبر : 1895268 | 21 اسفند 1401 ساعت 09:53 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت به اوج: گلزنی ستاره ایتالیایی گالا در اولین بازی

نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی گالاتاسرای، موفق شد در اولین بازی با پیراهن این تیم گلزنی کند.

بازگشت به اوج: گلزنی ستاره ایتالیایی گالا در اولین بازی

به گزارش "ورزش سه"، گالاتاسرای شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم سوپرلیگ ترکیه به مصاف کاسیم پاشا رفته بود و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
زانیولو پس از کش و قوس‌های فراوان و درگیری جدی با مدیران رم، ژوزه مورینیو و هواداران این در نهایت در ماه فوریه سال جاری میلادی از این باشگاه جدا شد و پیراهن گالاتاسرای را به تن کرد.
زلزله شدیدی که در ترکیه رخ داد باعث شد هزاران نفر در این کشور کشته و آواره شوند و در نهایت برگزاری لیگ هم یک ماه به تاخیر افتاد اما بالاخره دوباره از سر گرفته شد تا این بازیکن فرصت حضور در میدان را داشته باشد. 

1831347

این ستاره سابق رم از ابتدای بازی برابر کاسیم پاشا نیمکت نشین بود اما در دقیقه 50 وارد زمین شد و موفق شد 11 دقیقه بعد توانایی‌هایش را به رخ بکشد و دروازه حریف را باز کند. همین یک گل هم برای کسب سه امتیاز این بازی کافی بود. 
این بازیکن 23 ساله امیدوار است که بتواند دوران فوتبالش را در سوپرلیگ ترکیه احیا کند و همین روند درخشان و موفقیت‌آمیز را تا پایان ادامه دهد. 
زانیولو پیش از این در این فصل در 17 بازی برای رم به میدان رفته و دو گل نیز به ثمر رسانده بود. او همچنین سه پاس گل هم برای سایر هم تیمی‌هایش ارسال کرده بود.

دیدگاه‌ها