کد خبر : 1895327 | 21 اسفند 1401 ساعت 15:00 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت تراشتگن به ورزشگاه جهنمی

مارک آندره تراشتگن امشب در سن‌مامس درون دروازه بارسا به میدان خواهد رفت. ورزشگاهی که از آن خاطرات تلخی دارد.

بازگشت تراشتگن به ورزشگاه جهنمی

به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن همواره گفته است که از بازی در ورزشگاه سن‌مامس برابر بیلبائو لذت می‌برد. او برای این ادعا دلیل خاص خودش را دارد. گلر آلمانی در جریان مصاحبه‌اش با ال‌پائیس گفته بود که در سن‌مامس، هواداران بیلبائو شور و حرارت خاصی دارند و تحت هر شرایطی از تیم خود بیشترین حمایت را می‌کنند، بدون توجه به اینکه تیم از لحاظ نتیجه در میدان چه شرایطی دارد.

1831435

از سوی دیگر تراشتگن در سن‌مامس بیشتر از هر ورزشگاهی در لالیگا طعم شکست را چشیده است. او با بارسلونا پنج بار در سن‌مامس شکست خورده و تنها در آلیانز آرنا و برابر بایرن رکوردی مشابه دارد (دو بار با پیراهن گلادباخ و سه بار با پیراهن بارسا).

تراشتگن بدون شک اولین شکست خود در سن‌مامس را هرگز فراموش نمی‌کند. 14 آگوست 2015 او در بازی رفت سوپرجام اسپانیا گلر ثابت بارسا در سن‌مامس بود و بارسا 4-0 باخت. تراشتگن در آن بازی یک گل از وسط زمین دریافت کرد. او تا به امروز چهار بار دیگر نیز در ورزشگاه بیلبائو شکست‌خورده زمین را ترک کرده است.

لازم به ذکر است که گلر آلمانی تا به اینجای فصل تنها هشت گل دریافت کرده و متوسط گل خورده او 0.33 در هر بازی است و با ادامه این روند می‌تواند رکوردی تاریخی در لالیگا ثبت کند. رکورد متعلق به یان اوبلاک و لیانیو با 0.47 گل در هر بازی است.

دیدگاه‌ها