کد خبر : 1895410 | 21 اسفند 1401 ساعت 22:16 | 29.2K بازدید | 5 دیدگاه

با سانچز دو اختلاف جدی داشتیم و توافق نکردیم

تاج: بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب کردیم

مهدی تاج می‌گوید مذاکره با سانچز و قلعه‌نویی به طور همزمان بوده و با سانچز بر سر مدت و مبلغ قرارداد به توافق نرسیده‌اند.

تاج: بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از مراسم بهترین‌های فوتسال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: مراسم بهترین‌های فوتسال را معرفی کردند. این سنت خوبی است و قدیمی‌های فوتسال را جمع کردند و از این بابت خوشحالم.

او در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی گفت: ما در هر صورت از ابتدا گفتیم که نیت و گزینه‌های فدراسیون فوتبال هم داخلی است هم خارجی. ما با آقای سانچز صحبت کردیم و یک مربی قابل قبول بود و پولش را می‌توانستیم از طریق قطر بدهیم. توافق‌مان با قطر این بود. ولی آقای سانچز دو اختلاف جدی با ما داشت که یکی مدت ۴ ساله قرارداد بود که ما نمی‌خواستیم و نظرمان تا پایان جام ملت‌ها بود. یکی دیگر هم بحث عدد و رقم بود. همزمان ما با آقای قلعه‌نویی هم صحبت می‌کردیم و این نبود که اگر او نشد، آقای قلعه‌نویی شود. به نظرم انتخاب خیلی خوبی است‌.

تاج در مورد اینکه قلعه‌نویی در ابتدا انصراف داده بود، بیان کرد: همه فکر می‌کردند نحوه انتخاب گزینه‌ها می‌توانست از طرف فدراسیون بهتر انجام شود. ما هم گفته بودیم دلمان نمی‌خواست کسی ناراحت شود و باید بهترین را انتخاب می‌کردیم. او یک چهره شناخته شده‌ای است و نتایج خیلی خوبی در لیگ داشته و سابقه تیم ملی دارد. ضمن احترام به بقیه عزیزان، ما فکر می‌کنیم آقای قلعه‌نویی به کمک فدراسیون، باشگاه‌ها، رسانه‌ها و بازیکنان ما را در جام ملت‌ها موفق کند.

او در مورد مبلغ قرارداد امیر قلعه‌نویی بیان کرد: عدد و رقم را معذورم که صحبت کنم ولی مجموع مربیان ایرانی کمتر از خارجی است‌.

ویدئو: 275040

او در مورد مراسم معارفه قلعه‌نویی گفت: من خودم نیستم ولی پلن و برنامه را آقای قلعه‌نویی حدود دو ساعت در ویدئو کنفرانس توضیح دادند که بسیار خرسندم که ایشان دارای برنامه مدونی برای تیم ملی است. ایشان روی این موضوع کار کرده و گفت برنامه‌اش برای پوست‌اندازی تیم ملی و آینده تیم ملی چیست. من برای انتخاب آقای اینفانتینو می‌روم و نیستم.

او در مورد پیگیری طلب استقلال و پرسپولیس از AFC گفت: دارد دنبال می‌شود و ان‌شاالله به یک نتیجه‌ای می‌رسد.

رئیس فدراسیون در خصوص دستیاران قلعه‌نویی اظهار داشت: بله ایشان یک دستیار خارجی را معرفی کرده و درحال رایزنی است. دستیار ایرانی هم ایشان یکی، دو تا معرفی کرده است. ایشان می‌آیند و در مورد دستیاران و برنامه‌های‌شان صحبت خواهند کرد.

وی‌ در‌ پاسخ به این سوال که آیا قرار است بند عزل رئیس فدراسیون از سوی هیئت رئیسه فدراسیون برداشته شود تصریح کرد: نه این‌گونه نیست بندها کلا دچار تغییراتی شده است. خیلی از بندها تغییر کرده است. هر ساله در ای اف سی و فیفا هم در اصلاح برنامه این‌گونه تغییرات را دارند و ما نیز پس‌از سال‌ها اساس‌نامه فدراسیون را تغییراتی خواهیم داد البته تغییراتی نیز در اساس‌نامه‌ها، هیئت‌های فوتبال استان‌ها از سوی هیئت‌های رئیسه‌ها آن‌ها ایجاد خواهد شد و نیازی به تشکیل مجمع نیست.

تاج درخصوص شرکت نمایندگان کشورمان در دوره VAR قطر ادامه داد: در‌موضوع VAR قولی که فدراسیون داده بود این است که سیستم فوق باید واقعا اجرایی شود. خدا را شکر آقایان ممبینی، مرادی و چند نفر دیگر در این دوره شرکت کرده‌اند و قطری‌ها پیشگام آموزش در این زمینه شده‌اند. امروز نیز به همین خاطر از رئیس فدراسیون قطر تشکر‌ کردم. بعد از آن نیز آموزش داوران آغاز می‌شود که به سرعت این کار‌ باید انجام شود.

وی درخصوص برکناری هدایت ممبینی افزود: چنین چیزی صحت ندارد و از من شما این موضوع را شنیدم.

دیدگاه‌ها