کد خبر : 1895412 | 21 اسفند 1401 ساعت 22:30 | 10.3K بازدید | 9 دیدگاه

محبی: تا آخرین هفته تکلیف قهرمان لیگ مشخص نیست

بازیکن استقلال گفت که دیدار با فولاد، یک بازی سخت بوده و آن‌ها انتظار یک بازی پرفشار را داشته‌اند.

محبی: تا آخرین هفته تکلیف قهرمان لیگ مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی وینگر بوشهری استقلال یک بار دیگر برای تیمش گل‌سازی کرد. او با حضوری به موقع در محوطه جریمه فولاد، کرنر ارسالی سعید مهری را با ضربه سر روانه تیر دوم کرد که یامگا قدر این موقعیت را دانست و توپ را به تور دروازه چسباند.

محبی در پایان این دیدار و در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنیم. بازی خیلی سختی بود و می‌دانستیم که بازی پرفشاری در اهواز برابر فولاد داریم که از حمایت تماشاگرانشان بهره می‌برند.

وی ادامه داد: جو فوق‌العاده‌ای (در ورزشگاه فولاد آرنا) وجود داشت. باز هم خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این بازی خیلی سخت را ببریم و به روند خوبمان ادامه دهیم.

وینگر بوشهری درباره صعود استقلال به رتبه دوم و حفظ فاصله با سپاهان اظهار داشت: حقیقتا هدف ما این است که بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم در هر دیدار، با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم. تا آخرین هفته هیچ چیز مشخص نیست و به نظرم قهرمان این فصل، در هفته پایانی مشخص می‌شود. باید تا لحظات آخر تمام تلاشمان را بکنیم تا قهرمان شویم.

محبی در پایان درخصوص اینکه ساپینتو در نشست خبری درخصوص مشکلات مالی صحبت کرده و اینکه تعدادی از بازیکنان خودروهای خود را فروخته‌اند، گفت: حقیقتا این موضوع در حیطه کاری من نیست و نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.

ویدئو: 275049

دیدگاه‌ها