کد خبر : 1895415 | 21 اسفند 1401 ساعت 22:37 | 31.1K بازدید | 10 دیدگاه

برای جا افتادن در تیم بزرگی مثل استقلال باید تلاش کنی

میرزایی: امروز از خوشحالی نمی‌دانستم چه کار کنم!

رضا میرزایی بازیکن استقلال گفت که بازیکنان این تیم تا آخرین هفته و برای کسب عنوان قهرمانی، تلاش خواهند کرد.

میرزایی: امروز از خوشحالی نمی‌دانستم چه کار کنم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا میرزایی که ستاره تیمش در دیدار برابر گل‌گهر بود، برخلاف انتظارها، بازی با فولاد را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقایق پایانی به زمین مسابقه رفت. او در پایان دیدار با فولاد که با پیروزی استقلال همراه بود، از امیدهایش برای قهرمانی گفت.

میرزایی که در میکسدزون شلوغ استادیوم فولاد آرنا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود، درخصوص این دیدار گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر می‌کنیم بابت این پیروزی. امیدوارم که این پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد.

بازیکن استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه مبنی بر اینکه به قهرمانی امیدوار است یا نه، گفت: ان‌شاءالله که لطف خدا شامل حال ما شود و بچه‌ها هم تمام تلاششان را خواهند کرد.

وی درباره اینکه پس از گل استقلال سر از پا نمی‌شناخته و بسیار خوشحال بوده است، پاسخ داد: دفعه قبل من و سایر بازیکنان نیز این را گفتیم. وقتی که من یا بقیه گل می‌زنند، خیلی خوشحالیم. این خیلی خوب است که تیمی، یکدل باشد. این باعث موفقیت تیم می‌شود. فرقی نمی‌کند که من بازی کنم یا دیگران. امروز هم من نمی‌دانستم از خوشحالی چه‌ کار کنم. از هوادارانی هم که به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان خیلی خوبی داریم. کار کردن با آن‌ها خیلی لذت‌بخش است. ما سرمربی خیلی خوبی داریم. استقلال تیم بزرگی است و باید تلاش کنی تا رفته رفته در تیم جا بیفتی و بهترین عملکرد را داشته باشی.

میرزایی در پایان گفت: اکنون فاصله ما سه امتیاز است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم هر تیمی که لایق قهرمانی است، به این عنوان دست پیدا کند.

ویدئو: 275052

دیدگاه‌ها