کد خبر : 1895432 | 22 اسفند 1401 ساعت 00:23 | 29.6K بازدید | 7 دیدگاه

پیام نشست ساپینتو: من از استراماچونی مهم‌ترم!

کمتر کسی انتظار انتقاد ساپینتو از مشکلات مالی استقلال پس از پیروزی بزرگ برابر فولاد را داشت، ولی این اتفاق در نشست خبری بعد از بازی رخ داد.

پیام نشست ساپینتو: من از استراماچونی مهم‌ترم!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های انفجاری ساپینتو در نشست خبری، نشان از عدم رضایت این سرمربی از عملکرد مدیریت باشگاه دارد. به قول سرمربی پرتغالی، آستانه تحمل او پس از چند ماه به سر رسید و او از مشکلات مالی که گریبان‌گیر اعضای تیمش شده، صحبت کرد.

با این حال، او نمی‌تواند از شادی پیروزی در اهواز خیلی راحت بگذرد. غلبه بر فولادی که نیمه اول بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و چند موقعیت را نیز از دست داد، کار ساده‌ای نبود که ساپینتو از عهده این مأموریت سخت برآمد.

بازگشت ساپینتو به کنار زمین و تیپ و ظاهر خاص با استفاده از یک کلاه، از جمله موارد قابل ذکر پس از اتمام محرومیت این سرمربی پرتغالی است که حسابی توجه عکاسان را به خود جلب کرده بود.

استقلال سال را با حضور در رتبه دوم و قرار گرفتن بالای سر پرسپولیس به پایان رساند، اما چالش‌های اصلی در روزهای آینده پیش روی آن‌هاست. جایی که باید بدهی‌های بزرگ مربوط به استراماچونی و دیگر طلبکاران پرداخت شود اما اکنون مهم‌ترین طلبکار مدیران باشگاه، ساپینتو پرتغالی است که برای نخستین بار در این فصل، به مشکلات مالی پرداخت.

باید دید که علی فتح‌الله‌زاده و تیم مدیریتی او چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت. آن‌ها معضل بزرگی به نام استراماچونی را پیش روی خود داشته و برای فرار از حذف از آسیا، تا 10 فروردین زمان دارند.

1831681

دیدگاه‌ها