کد خبر : 1895496 | 22 اسفند 1401 ساعت 10:59 | 7.6K بازدید | 18 دیدگاه

میلیتائو: فکر نکنید بازی با لیورپول تمام شده است

ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، معتقد است که این تیم بازی سختی برابر لیورپول در پیش دارد.

میلیتائو: فکر نکنید بازی با لیورپول تمام شده است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این هفته در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید در سانتیاگو برنابئو میزبان لیورپول باشد. 
این بازی در حالی برگزار خواهد شد که شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند در بازی رفت با نتیجه پر گل و قاطع 2-5 برابر حریف به پیروزی برسند و همین باعث شده که بسیاری آنها را مدعی اصلی صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها بدانند. 
با این حال بازیکنان رئال مادرید به خوبی از قدرت و توانایی ستاره‌های لیورپول باخبر هستند و به هیچ وجه این تیم را دست‌کم نمی‌گیرند. این نکته‌ای است که میلیتائو هم روی آن تاکید دارد. 

1831799

ستاره برزیلی رئال مادرید در این باره به ESPN برزیل گفت: «بعضی افراد فکر می‌کنند که بازی با لیورپول تمام شده است اما اینطور نیست. من انتظار شب مهمی بین دو باشگاه که بزرگترین باشگاه‌های تاریخ فوتبال هستند را دارم. اطمینان دارم که ما نسبت به آنها از مزایای بیشتری برخوردار هستیم اما باید منتظر 90 دقیقه سخت باشیم.»
او با اشاره به حساسیت این بازی اظهار داشت: «ما انتظار داریم در مادرید با لیورپول متفاوتی نسبت به آنچه در آنفیلد دیدیم روبرو شویم. چالش ما این است که بتوانیم دیداری را ارائه کنیم که هیچکس به خاطر نیاورد که در آنفیلد هم با پنج گل برنده شده بودیم.»
میلیتائو درباره دیدار رفت اضافه کرد: «آن شب در لیورپول شاید یکی از تاریخی‌ترین شب‌های زندگی فوتبالی من بود. پیروزی 2-5 در زمین این تیم و گلزنی باعث می‌شود که لحظات خاصی در زندگی هر فوتبالیستی رقم بخورد.»

دیدگاه‌ها