کد خبر : 1895615 | 22 اسفند 1401 ساعت 21:22 | 33.7K بازدید | 17 دیدگاه

یک پیشنهاد برای رسیدن دیبو مارتینز به چمپیونزلیگ

یک رسانه آرژانتینی می‌گوید باشگاه تاتنهام برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی این کشور، آماده شده و به زودی با او و مدیر برنامه‌هایش وارد مذاکره خواهد شد.

یک پیشنهاد برای رسیدن دیبو مارتینز به چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی و ملی‌پوش تاتنهام، به سال آخر قراردادش با تاتنهام نزدیک می‌شود و از تمدید قرارداد او خبری نیست به نظر می‌رسد تاتنهام قصد دارد دروازه‌بان تیم قهرمان جام جهانی قطر را به خدمت بگیرد.

لوریس 36 ساله در حال حاضر با مصدومیت زانو روبه‌رو است و نمی‌تواند برای تاتنهام به میدان برود. رسانه آرژانتینی TyC Sports می‌گوید مدیران تاتنهام از ادامه همکاری با لوریس منصرف شده و دیبو مارتینز را بهترین گزینه برای جانشینی او می‌دانند.

1831999

مارتینز مدت‌ها است سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و پیش از پیوستن به تیم فعلی‌اش استون‌ویلا در آرسنال حضور داشته است. او با استون ویلا تا سال 2027 قرارداد دارد ولی تاتنهام مطمئن است در صورت ارائه پیشنهاد مالی مناسب رضایت باشگاه ویلا را خواهد گرفت.

دیبو مارتینز یکی از ستاره‌های اصلی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر بود و در قهرمانی این تیم نقش مهمی بازی کرد. او اخیرا در یک مصاحبه به صورت تلویحی به جدا شدن از استون‌ویلا اشاره کرد و گفت با اینکه تیمش را دوست دارد و تمرکزش موفقیت با استون‌ویلا در فصل جاری است اما تمایل زیادی دارد که خود را در رقابتی بزرگ مثل چمپیونزلیگ هم بیازماید.

1807983

دیدگاه‌ها