کد خبر : 1895630 | 22 اسفند 1401 ساعت 21:56 | 86.5K بازدید | 29 دیدگاه

درخشش پرسپولیسی‌های سابق به نفع رسن؛

بشار جواب شجاع و کنعانی را داد!

مدافع ایرانی الاهلی ششمین گل فصل خود را مقابل قطر اس.سی به ثمر رساند.

بشار جواب شجاع و کنعانی را داد!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان فصل موفقی در الاهلی پشت سر می‌گذارد و از نظر گلزنی آمار قابل توجهی داشته که توانسته در ۱۵ بازی ۵ گل به ثمر رساند، اما او امشب هم که میزبان تیم قطر اس.سی بودند، توانست بار دیگر در لیگ ستارگان بدرخشد و برای تیمش گلزنی کند.

تیم فوتبال الاهلی در حالی که مثل همیشه شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف تیم رده ششمی قطر اس.سی و یاران بشار رسن رفت.

کنعانی‌زادگان که در هفته‌های گذشته تلاش زیادی برای زدن ششمین گل فصل خود در لیگ ستارگان قطر داشت و به این مهم نرسیده بود، امشب توانست با یک ضربه سر تماشایی این کار را انجام بدهد و در لحظات پایانی نیمه اول گلزنی کند تا مقابل قطر اس.سی برنده به رختکن بروند و روحیه بگیرند.

تیم الاهلی که در نیمه اول با نمایش درخشان شجاع خلیل‌زاده و کنعانی در خط دفاعی دروازه خود را بسته نگه داشته بود و با ضربات سر و قطع توپ‌های پرشمار این دو مدافع ایرانی اجازه نداده بود قطر اس.سی به گل برسد، در دقیقه ۴۴ روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین و ضربه سر کنعانی‌زادگان به گل اول دست یافت.

1796407

در نیمه دوم هم مقاومت عالی شجاع و دیگر مدافع گلزن ایرانی الاهلی کاری کرد تا این تیم همچنان یک بر صفر پیش باشد، اما تلاش آنها در دقیقه ۷۲ روی یک ارسال تماشایی از بشار رسن بی‌نتیجه ماند و سانتر تماشایی این هافبک عراقی از روی ضربه ایستگاهی کاری کرد تا تیمش با یک ضربه سر به گل تساوی برسد.

شجاع که در این مسابقه یک درگیری فیزیکی و چند ثانیه‌ای با بشار رسن، هم‌تیمی سابق خود در پرسپولیس داشت و در جریان بازی هم در چند صحنه مختلف مقابل او قرار گرفت، پس از نمایش موفق در خط دفاعی، روی گل خورده تیمش به شدت عصبانی شد و افسوس خورد.

در ادامه باز هم روی درخشش و طراحی حمله توسط بشار رسن، قطر اس.سی به یک گل دیگر دست یافت و در لحظات پایانی هم یک گل دیگر زد تا الاهلی علی‌رغم گلزنی کنعانی‌زادگان، با نتیجه سه بر یک مغلوب شود.

یاران کنعانی و شجاع که پیش از این در ۱۵ مسابقه پنچ پیروزی، ۶ تساوی و چهار باخت داشتند، با شکست سه بر یک مقابل قطر اس.سی، در امتیاز ۲۱ توقف کردند و نتوانستند از رده هفتم جدول لیگ ستارگان بالاتر بروند.

دیدگاه‌ها