کد خبر : 1895694 | 23 اسفند 1401 ساعت 10:38 | 44K بازدید | 18 دیدگاه

واکنش مدافع بایرن به پیشنهاد بارسا: سکوت و خنده!

بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، بار دیگر به شایعه پیوستنش به باشگاه بارسلونا در تابستان آینده دامن زد.

واکنش مدافع بایرن به پیشنهاد بارسا: سکوت و خنده!

به گزارش "ورزش سه"، پاوارد از شرایطی که در بایرن ندارد چندان راضی نیست و به همین دلیل گزینه‌هایی که در تابستان در اختیار خواهد داشت را بررسی می‌کند. 
جدایی این مدافع فرانسوی تا چند هفته قبل کاملا محتمل به نظر می‌رسد اما نمایش خوب او در هفته‌های اخیر باعث شده که شرایط متفاوت باشد و مدیران این باشگاه به صورت جدی به امضای قرارداد جدیدی با او فکر کنند. 
این در حالی است که او هنوز تصمیمی نهایی و قطعی برای آینده نگرفته و هیچ مذاکره جدی‌ای هم بین دو طرف انجام نشده تا مشخص شود که آیا آینده او در آلیانز آرنا خواهد بود یا قرار است از این باشگاه جدا شود.
بارسلونا علاقه زیادی به جذب او دارد و پیش از این نیز این موضوع را به اطلاع مدیر برنامه او رسانده و امیدوار است که بتواند قراردادی را در تابستان آینده با او به امضا برساند و اگر او حاضر به تمدید قرارداد با بایرن نباشد، بایرن هم آماده است تا او را در همین تابستان بفروشد. 

1789424

پاوارد در گفتگو با خبرنگاران درباره تصمیمش در این باره اظهار داشت: «من اینجا خوشحال هستم و از شرایطم لذت می‌برم. در ادامه باید ببینیم که تابستان آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. نمی‌دانم که مذاکره با مدیران بایرن انجام شده یا نه و تمرکز روی دیدارهای بعدی است.»
این مدافع فرانسوی در واکنش به سوالی درباره دریافت پیشنهاد از بارسلونا نیز با صدای بلند خندید و حاضر نشد پاسخی به خبرنگاری که این سوال را مطرح کرده بود بدهد و به این ترتیب بیش از پیش به شایعه پیوستنش به این باشگاه دامن زد. 

دیدگاه‌ها