کد خبر : 1895697 | 23 اسفند 1401 ساعت 10:47 | 3.1K بازدید | 1 دیدگاه

اسامی داوران هفته 26 لیگ یک

هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور پنج شنبه و جمعه هفته جاری در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

اسامی داوران هفته 26 لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، حمید حاج ملک داور لیگ برتری برای قضاوت دیدار حساس دو تیم مدعی یعنی سایپا و شمس آذر انتخاب شده است. شمس آذر در صدر جدول فاصله خوبی با رقبا از جمله سایپا ایجاد کرده و پیش بینی می‌شود در فاصله چند هفته مانده به پایان بازی‌ها قهرمان شود و صعود مستقیم خود به لیگ برتر را جشن بگیرد. تیم سایپا برای صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم تلاش می‌کند و چند رقیب جدی برای تصاحب این جایگاه دارد. بعد از جدایی محمود فکری از سایپا این تیم در مصاف با ون پارس با 4 گل شکست خورد و اگر قرار به تکرار این نتایج باشد، به زودی شانس صعود را از دست خواهد داد.

دیگر مسابقه ای که داور لیگ برتری آنرا سوت خواهد زد، مصاف خیبر خرم آباد با خلیج فارس ماهشهر است. تیم خیبر خرم آباد هم با هدایت فراز کمالوند این شانس را دارد، با کسب عنوان نایب قهرمانی در این رقابت‌ها صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد. اسامی داوران هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور از این قرار است:

1832146

دیدگاه‌ها