کد خبر : 1895794 | 23 اسفند 1401 ساعت 19:04 | 49.5K بازدید | 10 دیدگاه

درخواست لینه‌کر از ایلان ماسک: از پسرم محافظت کن!

گری لینه‌کر که اخیرا به دلیل انتقادش از دولت انگلیس و کنار گذاشته شدن از اجرای برنامه Match of the Day جنجالی شده بود از ایلان ماسک خواست برای محافظت از پسرش در شبکه اجتماعی توییتر شخصا مداخله کند.

درخواست لینه‌کر از ایلان ماسک: از پسرم محافظت کن!

به گزارش "ورزش سه"، گری لینه‌کر در روزهای اخیر در جنجالی بزرگ با شبکه بی‌بی‌سی درگیر شده بود. او امروز بعد از آنکه متوجه شد پسرش جورج در شبکه اجتماعی توییتر با حملات شدید و نگران‌کننده‌ای مواجه شده است از ایلان ماسک، مالک توییتر، خوست شخصا مداخله کرده و از پسر او محافظت کند.

جنجال‌های گری لینه‌کر و شبکه بی‌بی‌سی به دلیل انتقادهای او از دولت انگلیس و کنار گذاشته شدنش از مجری‌گری برنامه Match of the Day دیروز دوشنبه سرانجام به پایان رسید. انتقادهای شدید مردمی در انگلیس باعث شد بی‌بی‌سی از موضع خود عقب‌نشینی کند.

1831333

جورج لینه‌کر، پسر گری، از جمله کسانی بود که از آغاز به حمایت از پدرش پرداخت. او اما به همین دلیل با حملاتی تند و نگران‌کننده مواجه شده بود و امروز تصویری از برخی از این حمله‌ها را منتشر کرد. یک کاربر توییتر با فحاشی به جورج لینه‌کر خواهان زنده زنده سوزاندن او شده بود.

گری لینه‌کر با انتشار این حمله غیر قابل قبول به پسرش از ایلان ماسک، مالک توییتر، خواست شخصا برای محافظت از او اقدام کند. لینه‌کر خطاب به ماسک نوشت: "ایلان ماسک، این واقعا قابل قبول است؟ البته منظورم گرامرش نیست."

1832308

درگیری لینه‌کر و بی‌بی‌سی از زمانی آغاز شد که او لحن دولت بریتانیا در اعلام سیاست‌هایش درباره پناهندگان را با آلمان نازی مقایسه کرد. بی‌بی‌سی به لینه‌کر دستور داد از این اقدام خود عذرخواهی کند و زمانی که مجری مشهور از این کار سر باز زد به او دستور دادند از مجری‌گری برنامه Match of the Day کناره‌گیری کند. بعد از آن عده زیادی از ستاره‌های فعلی و سابق فوتبال انگلیس به نشانه حمایت از لینه‌کر از همکاری با بی‌بی‌سی سر باز زدند و این سازمان در نهایت مجبور شد عقب‌نشینی کرده و از لینه‌کر بخواهد به کارش برگردد.

دیدگاه‌ها