کد خبر : 1895810 | 23 اسفند 1401 ساعت 21:59 | 22.2K بازدید | 12 دیدگاه

آرون رمزدیل:

ریچارلیسون موذی است و حریف را تحریک می‌کند!

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، درباره درگیری‌اش با ریچارلیسون، مهاجم تاتنهام، در دربی شمال لندن صحبت کرد و گفت او بازیکنی موذی است که سعی می‌کند بازیکنان حریف را تحریک کند.

ریچارلیسون موذی است و حریف را تحریک می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، درگیری ریچارلیسون و آرون رمزدیل در جریان دربی شمال لندن که در ماه ژانویه برگزار شد یکی از خبرسازترین اتفاقات این مسابقه بود. درگیری‌ای که باعث شد یکی از هواداران تاتنهام خود را به کنار زمین برساند و به رمزدیل ضربه بزند.

آرسنال در آن بازی موفق شد حریف همشهری‌اش را 2-0 شکست دهد. وقتی سوت پایان مسابقه به صدا در آمد، ریچارلیسون که از شادی رمزدیل جوان عصبانی شده بود به سمت او دوید و با دروازه‌بان توپچی‌ها درگیر شد. بازیکنان دو تیم وارد معرکه شدند و درگیری بزرگی ایجاد شد که در نهایت با ورود یکی از هواداران تاتنهام و لگد زدن او به رمزدیل به پایان رسید.

1832334

ریچارلیسون در پایان بازی اقرار کرد که از شادی دروازه‌بان آرسنال عصبانی شده و به همین خاطر با او درگیر شده است. او گفت: "از دروازه‌بانشان اصلا خوشم نیامد. او جلوی چشم هواداران ما شادی می‌‌کرد و این توهین به هواداران بود. او باید برای شادی کردن مقابل هواداران خودشان می‌رفت".

1832335

رمزدیل که امروز با شبکه ESPN صحبت می‌کرد از ریچارلیسون به عنوان بازیکنی موذی یاد کرد و گفت: "او می‌داند چطور بازیکنان حریف را تحریک کند و آزارشان بدهد. گاهی این کارها به نفع شما می‌شود و گاهی هم واکنش طرف مقابل به شکلی است که به ضررتان تمام می‌شود. آن روز کارهایش به ضرر او تمام شد ولی بله، گاهی هم با همین حرکات به هدفش می‌رسد. به نظرم او بازیکنی موذی است".

1832336

دیدگاه‌ها