کد خبر : 1895952 | 24 اسفند 1401 ساعت 20:27 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

وینگر برزیلی، غایب غیرمنتظره یونایتد مقابل بتیس

منچستریونایتد اعلام کرد آنتونی، وینگر برزیلی این تیم، از فهرست بازیکنان اریک تن‌هاخ برای دیدار مقابل رئال بتیس خط خورده و به همراه شیاطین سرخ به اسپانیا نخواهد رفت.

وینگر برزیلی، غایب غیرمنتظره یونایتد مقابل بتیس

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در اسپانیا در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف رئال بتیس می‌رود. شیاطین سرخ در دیدار رفت که در اولدترافورد برگزار شد موفق شدند حریف اسپانیایی را 4-1 شکست بدهند.

با اینکه انتظار می‌‌رفت در بازی فردا آنتونی، وینگر برزیلی یونایتد، به عنوان وینگر راست به میدان رفته و پشت سر تک‌مهاجم تیمش در کنار برونو فرناندس و جیدون سانچو بازی کند اما باشگاه منچستریونایتد از طریق سایت باشگاه اعلام کرد که آنتونی به دلیل بیماری از فهرست بازیکنان اریک تن‌هاخ خط خورده و به همراه تیم به اسپانیا نخواهد رفت.

1832577

به این ترتیب نام آنتونی به فهرست مصدومان یونایتد اضافه شد که شامل آنتونی مارسیال، کریستین اریکسون، آلخاندرو گارناچو، کوبی میانو، زیدان اقبال و نیتان بیشاپ می‌شود. خبر خوب برای اریک تن‌هاخ بازگشت مارسل سابیتزر است.

آنتونی با اینکه مدتی است نتوانسته عملکردی که از او انتظار می‌رفت را ارائه بدهد، اما او بر خلاف لیگ برتر در لیگ اروپا نمایش‌های خوبی داشت و در دیدار رفت مقابل رئال بتیس موفق به گلزنی شد.

پیروزی پرگل 4-1 مقابل رئال بتیس در بازی رفت باعث شده منچستریونایتد حالا چندان نگران از دست دادن غیرمنتظره آنتونی برای دیدار فردا مقابل این تیم اسپانیایی نباشد. این بازی برای اریک تن‌هاخ فرصتی است تا در خط میانی از ترکیبی جدید استفاده کند تا شاید راه‌حلی برای مشکلات شیاطین سرخ در این خط پیدا شود.

1832578

دیدگاه‌ها