کد خبر : 1895963 | 24 اسفند 1401 ساعت 21:58 | 8.9K بازدید | 9 دیدگاه

لیساندرو: بازی کردن در یونایتد مثل رؤیاست

لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، در کنفرانس خبری دیدار فرداشب مقابل رئال بتیس گفت از بازی با پیراهن منچستریونایتد خوشحال است و آن را مثل یک رویا می‌داند.

لیساندرو: بازی کردن در یونایتد مثل رؤیاست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فرداشب در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه رئال بتیس به مصاف این تیم می‌رود.

شاگردان اریک تن‌هاخ در بازی رفت این مرحله که در اولدترافورد برگزار شد موفق شدند پیروزی بزرگی به دست بیاورند و با نتیجه 4-1 از سد بتیس عبور کنند. به همین علت شیاطین سرخ فردا در اسپانیا کار ساده‌تری در پیش خواهند داشت.

لیساندرو مارتینز که به همراه سرمربی‌اش تن‌هاخ در کنفرانس خبری پیش از مسابقه با رئال بتیس حاضر شده بود در پاسخی درباره علاقه هواداران یونایتد به او گفت که وقتی علاقه یونایتدها را می‌بیند احساساتی می‌شود. او گفت انتقال به انگلیس و بازی با پیراهن منچستریونایتد برایش رویایی است.

1772071
لیساندرو می‌تواند در خط هافبک بازی کند؟
ما هافبک‌های خوب زیادی داریم و من در مصاحبه‌های قبلی این را گفته بودم. من هر جا که سرمربی بخواهد بازی می‌کنم.

علاقه هواداران یونایتد به لیساندرو
یک فوتبالیست باید عاشق و پرشور باشد و با قلبش بازی کند. ما با هواداران ارتباط خاصی داریم. وقتی هواداران اسمم را فریاد می‌زنند احساساتی می‌شوم. آمدن به انگلیس و بازی کردن برای منچستریونایتد برای من مثل رویاست.

رابطه لیساندرو مارتینز با رافائل واران
رافائل فوتبالیست بی‌نظیری است و من از بازی کردن در کنارش خیلی لذت می‌برم. ما هر دو سخت‌کوشیم و از تمرین کردن با هم لذت می‌بریم. ما کارمان را عالی انجام می‌دهیم، ولی در پست ما ویکتور لیندلوف و هری مگوایر هم هستند. وقتی بین ما ارتباط خوبی شکل بگیرد تیم می‌تواند به کلین‌شیت برسد.

دیدگاه‌ها