کد خبر : 1895975 | 24 اسفند 1401 ساعت 23:14 | 3.5K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: فعلا به بازی با لاتزیو فکر نمی‌کنم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تاکید کرد که در آستانه دیدار مقابل رئال سوسیداد در لیگ اروپا، به دیدار دربی مقابل لاتزیو فکر نمی‌کند.

مورینیو: فعلا به بازی با لاتزیو فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رم که در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در خانه 2-0 سوسیداد را شکست داده بود، فردا شب میهمان این تیم است، درحالی‌که روز یکشنبه در دربی پایتخت ایتالیا باید به مصاف لاتزیو بروند.
ایمانول آلگوآسیل، سرمربی سوسیداد، پیش از دیدار فردا به رمی‌ها هشدار داد که جو ورزشگاه اختصاصی این باشگاه، می‌تواند این تیم را به دردسر بیندازد؛ اظهارنظری که مورینیو از آن استقبال کرد.
او به خبرنگاران گفت: "این اظهارنظر محترمانه‌ای است. او بازیکنانش و هواداران را تهییج می‌کند. این کار او است. او از نظر فنی مربی خوبی است و نشان می‌دهد که از نظر ارتباط با بازیکنان هم مربی خوبی است.
این امتیاز تیمی است که بازی برگشت را در خانه انجام می‌دهد. زیرا دقیقا می‌داند به چه چیزی نیاز دارد و می‌تواند استراتژی‌اش را مشخص کند."

1832626

آقای خاص همچنین در مورد در پیش بودن دیدار مقابل لاتزیو گفت: "نگرش من همیشه این است که مهمترین بازی فصل، بازی بعدی است. من تیمی را انتخاب خواهم کرد که به ما بیشترین شانس را برای رسیدن به یک چهارم نهایی بدهد.
بازی در دو جام کمی ما را به دردسر انداخته است که طبیعی است. تیم‌هایی هستند که 24، 25 یا 26 بازیکن دارند که همگی اساسا دارای پتانسیل و تجربه یکسانی هستند بنابراین مشکلی ندارند. تیم‌هایی در اروپا هستند که می‌توانند هر دو روز یک بار بازی کنند. در مورد ما اینطور نیست. اگر مصدومیت، محرومیت یا خستگی وجود داشته باشد، کار آسان نیست. اما آنها همیشه همراه من هستند. من هم همیشه با آنها هستم و همان‌طور که گفتم، مهمترین بازی، بازی فرداست."

دیدگاه‌ها